Za pośrednictwem Panelu sklepu masz możliwość dodania uwag do zamówienia, które będą lub nie będą widoczne dla klienta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu ZAMÓWIENIA.
- Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Uwagi, znajdującą się w kolumnie Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
- W wyświetlonym oknie możesz wpisać uwagi do zamówienia.
- Uwagi administratora (publiczne) – treść wpisana w tym polu będzie widoczna dla klienta.
- Uwagi administratora (prywatne) – treść wpisana w tym polu nie będzie widoczna dla klienta.
- Zapisz wprowadzone zmiany za pomocą przycisku Zapisz.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać produkt do złożonego już zamówienia?
- Jak utworzyć grupę klientów?
- Jak powiązać klienta z konkretną grupą?
- Jak dodać klienta z poziomu Panelu sklepu?
- Jak dodać lub zmodyfikować opis produktu?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.