Jak dodać widoczne dla klienta uwagi do zamówienia?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem Panelu sklepu Shoper masz możliwość dodania uwag do zamówienia, które będą lub nie będą widoczne dla klienta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić, jak to zrobić.

 

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu  ZAMÓWIENIA.
  3. Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Uwagi, znajdującą się w kolumnie Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
  4. W wyświetlonym oknie możesz wpisać uwagi do zamówienia.
    • Uwagi administratora (publiczne) – treść wpisana w tym polu będzie widoczna dla klienta.
    • Uwagi administratora (prywatne) – treść wpisana w tym polu nie będzie widoczna dla klienta.
  5. Zapisz wprowadzone zmiany za pomocą przycisku Zapisz.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie