Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem Panelu sklepu Shoper masz możliwość dodania uwag do zamówienia, które będą lub nie będą widoczne dla klienta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić, jak to zrobić.
- Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu ZAMÓWIENIA.
- Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Uwagi, znajdującą się w kolumnie Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
- W wyświetlonym oknie możesz wpisać uwagi do zamówienia.
- Uwagi administratora (publiczne) – treść wpisana w tym polu będzie widoczna dla klienta.
- Uwagi administratora (prywatne) – treść wpisana w tym polu nie będzie widoczna dla klienta.
- Zapisz wprowadzone zmiany za pomocą przycisku Zapisz.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać produkt do złożonego już zamówienia?
- Jak utworzyć grupę klientów?
- Jak powiązać klienta z konkretną grupą?
- Jak dodać klienta z poziomu Panelu sklepu?
- Jak dodać lub zmodyfikować opis produktu?