Jak dodać widoczne dla klienta uwagi do zamówienia?

728x90

Informacje oraz dyskusje na temat sklepów internetowych. Kopalnia wiedzy o usługach: eSklep oraz eSklep Premium

Za pośrednictwem Panelu sklepu masz możliwość dodania uwag do zamówienia, które będą lub nie będą widoczne dla klienta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.

Poradnik wideo: Jak dodać uwagi do zamówienia (prywatne i publiczne)?

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu  SPRZEDAŻ –> ZAMÓWIENIA.
  3. Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Uwagi, znajdującą się w kolumnie Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
  4. W wyświetlonym oknie możesz wpisać uwagi do zamówienia.
    • Uwagi administratora (publiczne) – treść wpisana w tym polu będzie widoczna dla klienta.
    • Uwagi administratora (prywatne) – treść wpisana w tym polu nie będzie widoczna dla klienta.
  5. Zapisz wprowadzone zmiany za pomocą przycisku Zapisz.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub