Panel eSklep: Sprzedaż > Przesyłki

728x90

W opcji menu SPRZEDAŻ –> PRZESYŁKI to kolejny krok w drodze do sfinalizowania zamówienia klienta. W tym miejscu znajdziesz informacje o utworzonych do zamówień przesyłkach. Filtr pozwoli Ci na odszukanie zamówień, np. po adresie wysyłki, ID zamówienia, numerze przesyłki lub dacie wysłania. Dodatkowo, za pomocą narzędzia sortowania uporządkujesz przesyłki, np. po sposobie dostawy czy wadze produktów.

WAŻNE! Złożenie zamówienia nie oznacza, że zostanie dla niego utworzona przesyłka. Klient składając zamówienie wybiera formę wysyłki towaru. To administrator sklepu, aktualizując status zamówienia, ostatecznie zleca przesyłkę w sekcji Sprzedaż > Zamówienia. Dopiero po zleceniu przesyłki, tj. np. wygenerowaniu listu przewozowego, dostępna jest Przesyłka.

Dzięki opcji menu Przesyłki możesz:

  • sprawdzić szczegóły danego zamówienia,
  • zweryfikować produkty wysłane do Klientów,
  • sprawdzić rodzaj przesyłek oraz ich ubezpieczenie,
  • zweryfikować numer listu przewozowego lub adres korespondencyjny.

Za pomocą akcji zbiorowych wydrukujesz informacje na temat zaznaczonych przesyłek, jak również zainicjujesz wysyłkę zamówień (pojedyncze zamówienie możesz wysłać klikając ikonę Wyślij, która znajduje się w kolumnie Akcje).

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub