Panel Shoper: Przesyłki

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

W opcji menu PRZESYŁKI to kolejny krok w drodze do sfinalizowania zamówienia klienta. W tym miejscu znajdziesz informacje o utworzonych do zamówień przesyłkach. Filtr pozwoli Ci na odszukanie zamówień, np. po adresie wysyłki, ID zamówienia, numerze przesyłki lub dacie wysłania. Dodatkowo, za pomocą narzędzia sortowania uporządkujesz przesyłki, np. po sposobie dostawy czy wadze produktów.

WAŻNE! Złożenie zamówienia nie oznacza, że zostanie dla niego utworzona przesyłka. Klient składając zamówienie wybiera formę wysyłki towaru. To administrator sklepu, aktualizując status zamówienia, ostatecznie zleca przesyłkę w sekcji  Zamówienia. Dopiero po zleceniu przesyłki, tj. np. wygenerowaniu listu przewozowego, dostępna jest Przesyłka.

Dzięki opcji menu Przesyłki możesz:

  • sprawdzić szczegóły danego zamówienia,
  • zweryfikować produkty wysłane do Klientów,
  • sprawdzić rodzaj przesyłek oraz ich ubezpieczenie,
  • zweryfikować numer listu przewozowego lub adres korespondencyjny.

Za pomocą akcji zbiorowych wydrukujesz informacje na temat zaznaczonych przesyłek, jak również zainicjujesz wysyłkę zamówień (pojedyncze zamówienie możesz wysłać klikając ikonę Wyślij, która znajduje się w kolumnie Akcje).

Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie