Sklep internetowy home.pl pozwala na tworzenie zestawów produktów. Funkcjonalność pozwala na łączenie wielu produktów w jeden z określoną ceną. Administrator sklepu będzie mógł określić jakie produktu mają być elementami zestawu oraz ile sztuk danego produktu ma być oferowane w zestawie. Może również wpływać na to ile sztuk zestawów maksymalnie może zostać sprzedane.
Stany magazynowe produktów wchodzących w skład zestawu zostaną automatycznie zaktualizowane po sprzedaży zestawu. Gdy któryś z produktów z zestawu zostanie wyprzedany, zestaw również przestanie być dostępny w sprzedaży.
Funkcjonalność jest bardzo wygodna – na liście produktów jest możliwość odfiltrowania zestawów, aby łatwiej nimi zarządzać. Natomiast w szczegółach zamówienia w koszyku i w panelu sklepu będzie widoczna informacja na temat zamówionego zestawu oraz produktów składowych zestawu.
Jak sprzedawać produkty w zestawach?
- W panelu administracyjnym przejdź do Asortyment > Produkty
- W prawym górnym rogu kliknij w dodaj zestaw
- Wybierz nazwę, cenę, kategorię oraz inne elementy charakteryzujące zestaw – zgodnie z Twoim uznaniem, a następnie kliknij w przycisk Zapisz
- Po zapisaniu zmian przejdź do sekcji Produkty w zestawie > Dodaj produkt do zestawu.
- Dodawaj produkty do zestawu korzystając z przycisku + lub multiakcji (zaznacz produkty i kliknij Akcje)
- Dodaj produkty do zestawu oraz określ ich ilość w zestawie:
Przykładowy widok zestawu produktu w sklepie:
Administrator sklepu może dodatkowo określić czy obok ceny zestawu ma być prezentowana cena standardowa za wszystkie produkty znajdujące się w zestawie, w zakładce Promocje na karcie edycji zestawu.
Przykładowe zastosowanie zestawów produktów:
- Oferta Produktu X gratis przy zamówieniu 2 sztuk produktu Y
- Specjalna cena przy zakupie zarówno produktu X jak i Y
- Przyśpieszenie sprzedaży produktów, które nie należą do Waszych Bestsellerów
- Tworzenie wielopaków danego produktu
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.