Jak dodać producenta?


Sklep internetowy eSklep pozwala na dodawanie produktów, przy których Klient może sprawdzić kto jest producentem wybranego produktu. Pamiętaj, że dodając ich wzmacniasz wartość produktu i zaufanie Klienta. Łatwiej bowiem sprzedać oryginalny produkt, ze wskazaniem jego pochodzenia, tym bardziej popularnego, niż sprzedawać produkty firm, których nikt nie zna.

Aby dodać nowego producenta:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu ASORTYMENT –> PRODUCENCI.
  3. Kliknij przycisk Dodaj producenta, który znajduje się w górnej części ekranu.
    dodaj-producenta2
  4. Na wyświetlonym ekranie wypełnij pole Nazwa (nazwa producenta). W kolejnych polach możesz również podać adres URL oraz dodać logo producenta.
    dodaj-producenta3

    • Adres URL – jeżeli wypełnisz to pole, nazwa producenta na stronie ze szczegółami produktu będzie prowadziła do podanej przez Ciebie strony WWW.
    • Zdjęcie (logo) – logo w formacie *.jpg, *.gif lub *.png.
  5. Kliknij przycisk Zapisz.

Logo znanych firm przyciąga klientów!
Jeśli firmy, których produkty sprzedajesz, posiadają ugruntowaną pozycję na rynku, nie bój się pokazywać logo i kierować bezpośrednio na stronę producenta. Pamiętaj, że jeśli opisy na Twojej stronie będą wystarczające i pełne, klient nie będzie miał już czego poszukiwać na stronie producenta. Uzyska wszystkie informacje w Twoim sklepie, a fakt, że sprzedajesz produkty renomowanych marek będzie tylko plusem.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub