Jak dodać producenta?

Sklep internetowy eSklep pozwala na dodawanie produktów, przy których Klient może sprawdzić kto jest producentem wybranego produktu. Pamiętaj, że dodając ich wzmacniasz wartość produktu i zaufanie Klienta. Łatwiej bowiem sprzedać oryginalny produkt, ze wskazaniem jego pochodzenia, tym bardziej popularnego, niż sprzedawać produkty firm, których nikt nie zna.

Aby dodać nowego producenta:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu PRODUCENCI.
  3. Kliknij przycisk Dodaj producenta, który znajduje się w górnej części ekranu.
  4. Na wyświetlonym ekranie wypełnij pole Nazwa (nazwa producenta). W kolejnych polach możesz również podać adres URL oraz dodać logo producenta.
    • Adres URL – jeżeli wypełnisz to pole, nazwa producenta na stronie ze szczegółami produktu będzie prowadziła do podanej przez Ciebie strony WWW.
    • Zdjęcie (logo) – logo w formacie *.jpg, *.gif lub *.png.
    • Opis – zadbaj o unikalny opis producenta. Marki produktów to często wyszukiwana fraza w przeglądarce. Odpowiedni opis producenta (jak i każdego produktu) zapewnić Ci może lepsze pozycjonowanie.
  5. Kliknij przycisk Zapisz.

Logo znanych firm przyciąga klientów!
Jeśli firmy, których produkty sprzedajesz, posiadają ugruntowaną pozycję na rynku, nie bój się pokazywać logo i kierować bezpośrednio na stronę producenta. Pamiętaj, że jeśli opisy na Twojej stronie będą wystarczające i pełne, klient nie będzie miał już czego poszukiwać na stronie producenta. Uzyska wszystkie informacje w Twoim sklepie, a fakt, że sprzedajesz produkty renomowanych marek będzie tylko plusem.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.