Do czego służy opcja menu „Producenci”?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem opcji menu PRODUCENCI dodasz producentów Twoich produktów. Pamiętaj, że dodając ich, wzmacniasz wartość produktu i zaufanie Klienta. Łatwiej bowiem sprzedać oryginalny produkt, ze wskazaniem jego pochodzenia, tym bardziej popularnego, niż sprzedawać produkty firm, których nikt nie zna.

Parametry producentów:

Każdy producent jest opisany następującymi parametrami:

  • Nazwa – czyli nazwa producenta, np. Samsung.
  • Adres URL – jeżeli wypełnisz to pole, nazwa producenta na stronie ze szczegółami produktu będzie prowadziła do podanej przez Ciebie strony WWW.
  • Liczba produktów – ilość produktów przypisana do producenta.
  • Opis – możesz przybliżyć klientom producenta, dodając na jego temat kilka zdań.
  • Logo producenta – czyli plik graficzny symbolizujący producenta, użytkownik po kliknięciu logo producenta, zostanie przekierowany na wskazany wyżej adres WWW.
Logo znanych firm przyciąga klientów!
Jeśli firmy, których produkty sprzedajesz, posiadają ugruntowaną pozycję na rynku, nie bój się pokazywać logo i kierować bezpośrednio na stronę producenta. Pamiętaj, że jeśli opisy na Twojej stronie będą wystarczające i pełne, klient nie będzie miał już czego poszukiwać na stronie producenta. Uzyska wszystkie informacje w Twoim sklepie i będzie zadowolony, że sprzedajesz produkty renomowanych marek.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak dodać nowego producenta.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie