Panel eSklep: Sprzedaż > Zamówienia > Edycja zamówienia

Po przejściu do sekcji Sprzedaż > Zamówienie na ekranie zostaną wyświetlone najbardziej istotne informacje na temat zamówień. Rozwiń szczegóły o zamówieniu lub kliknij przycisk Akcji i przejdź do jego najważniejszych funkcji.

Z menu Akcji po prawej stronie wybierz Edytuj aby przejść do edycji zamówienia i zmienić jego podstawowe parametry. Z tego artykułu dowiesz się, jakie zmiany możesz w ty miejscu wprowadzić. Zwróć uwagę, że ekran Sprzedaż > Zamówienia umożliwia nie tylko edycję zamówień, ale także ich podgląd, akcje zbiorowe, zmianę statusu, generowanie zamówienia i tworzenie przesyłki. A nawet usunięcie zamówienia, jeśli okaże się zbędne.

eSklep - Sprzedaż - Zamówienia - Rozwiń szczegóły - Przykładowy widok dostępnych Akcji do wykorzystania

Edycja zamówienia

Dane podstawowe:

eSklep - Sprzedaż - Zamówienia - Wybrane zamówienie - Edytuj - Dane podstawowe - Uzupełnij formularz

  • Data złożenia – wyświetla datę złożenia zamówienia w sklepie,
  • Wartość zamówienia – wyświetla wartość wybranego zamówienia,
  • Ilość produktów – wyświetla ilość produktów dodanych do zamówienia,
  • Klient – wyświetla nazwisko raz imię klienta, który dodał zamówienie (w przypadku firmy może zostać wyświetlona jej nazwa). Kliknij aby przejść do podglądu Danych klienta.
  • Adres e-mail – wyświetla kontaktowy adres e-mail do klienta,
  • Adres IP – w tym miejscu znajdziesz adres IP, z którego klient złożył zamówienie,
  • Uwagi Klienta – informacje dodatkowe przekazywane przez Klienta podczas składania zamówienia,
  • Potwierdzenie – informacja, czy Klient potwierdził zakup produktu (wartość zmieniana jest automatycznie po kliknięciu w link potwierdzający zamówienie, który znajduje się w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia),
  • Status – określa na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak utworzyć własny status dla zamówień.
  • Forma płatności – wyświetla wybraną formę płatności za dane zamówienie,
  • Status płatności – wyświetla status płatności za dane zamówienie, np. „nieopłacone”, „opłacone”,opłacone częściowo„.
  • Dostawa – wyświetla wybraną formę dostawy, np. „odbiór osobisty„, „kurier”, „paczkomaty”,
  • Koszt dostawy – określa jaki jest koszt dostawy za dane zamówienie,
  • Deklarowana data wysyłki – zadeklarowany przez Ciebie czas wysyłki danego towaru,
  • Przyznane rabaty – rabaty przyznane klientowi podczas składania zamówienia.
  • Suma rabatów – suma wszystkich naliczonych rabatów.
  • Akceptacja regulaminu: informuje o zaakceptowanych, kluczowych do obsługi zamówienia, regulaminów.
Dane klienta:

eSklep - Sprzedaż - Zamówienia - Wybrane zamówienie - Edytuj - Dane bilingowe / do faktury - Uzupełnij formularz

  • Dane bilingowe / do faktury – wyświetla dane Klienta, które mają zostać wydrukowane na fakturze/rachunku,
  • Inny adres wysyłki – pozwala wprowadzić inny adres wysyłki, na który mają zostać wysłane zamówione produkty.
Zamówione produkty:

eSklep - Sprzedaż - Zamówienia - Wybrane zamówienie - Edytuj - Przejdź do zakładki Zamówione produkty

  • Wyświetla listę produktów, które zostały zamówione przez Klienta. Na prośbę klienta możesz w tym miejscu dodać lub usunąć produkty z zamówienia, a także przejść do ich edycji klikając przycisk Akcji.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.