Rozszerzona integracja z Google Analytics – Enhanced Ecommerce

728x90

Rozszerzona integracja z Google Analytics (Enhanced Ecommerce), dostarcza szczegółowych informacji na temat zachowania użytkownika na naszej stronie. Enhanced Ecommerce jest narzędziem zaprojektowanym z myślą o tych, którzy sprzedają w internecie: pozwala na bardziej dogłębną analizę ścieżki zakupowej, pod kątem tego, jakie działania podejmuje klient przed dokonaniem transakcji (przede wszystkim na karcie produktu i w koszyku).

Integracja usługi Google Analytics Enhanced Ecommerce

Aby aktywować wspomnianą integrację należy przejść do zakładki:

  1. Przejdź do zakładki Konfiguracja –> Integracje –> Inne
  2. Wciśnij przycisk Konfiguruj pod integracją Google Analytics.
  3. Następnie, należy aktywować Google Analytics i podać identyfikator konta Google. Aby korzystać z Enhanced Ecommerce, w polu Silnik należy wybrać Universal Analytics, a poniżej, zaznaczyć Tak przy polu “Enhanced E-commerce”.

Integracja wymaga aktywacji również w panelu Google Analytics. Można to zrobić w Administracji konta, w zakładce Ustawienia E-commerce włączając raportowanie dla ulepszonego ecommerce.

Po dokonaniu tych zmian, Google Analytics zacznie rejestrować bardziej szczegółowe dane na temat zachowania użytkowników w sklepie. Zebrane informacje będzie można znaleźć w zakładce Konwersje > Ecommerce.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub