Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Google Analytics to obecnie najpopularniejszy system śledzenia aktywności użytkowników stron WWW, który zbiera statystyki ich funkcjonowania. W poniższych kilku krokach prezentujemy jak szybko dodać kod śledzenia Google Analytics do Twojego sklepu internetowego.
Jeśli jeszcze nie posiadasz konta Google Analytics lub nie wiesz jak dodać nową witrynę do tego konta, sprawdź nasz poradnik. Wyjaśniamy w nim krok po kroku jak dodać konto Google Analytics, jak dodać nową witrynę do śledzenia oraz skąd uzyskać kod śledzenia Google analytics.
Dowiedz się także:
- Jak dodać kod śledzenia Google Analytics do CMS WordPress?
- Jak włączyć statystyki Google w sklepie internetowym home.pl?
- Google Analytics typu eCommerce dla sklepu internetowego home.pl
- Jak uruchomić statystyki Google Analytics w kreatorze stron WWW?
- Tworzenie konta i pobieranie kodu śledzenia Google Analytics
Jak dodać do sklepu kod śledzenia Google Analytics?
- Zaloguj się do panelu sklepu internetowego.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Dodatki i integracje > Inne integracje
- Kliknij przycisk Konfiguruj, który znajduje się pod modułem o nazwie Google Analytics.
- Wklej skopiowany numer do pola Identyfikator konta Google i zaznacz opcję Aktywność: Tak.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać wprowadzone ustawienia.
Więcej rozwiązań
- Jak wstawić kod Google Analytics typu e-commerce?
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Jak dodać przycisk Google+ przy produktach?
- Jak zintegrować sklep z serwisem aukcyjnym Allegro?
- Jak zgłosić mapę sklepu do Google?