Jak zintegrować sklep internetowy home.pl z serwisem Allegro?

728x90

Serwis aukcyjny allegro zwiększy sprzedaż Twoich produktów. Integracja pozwala na wystawianie produktów dodanych w sklepie jako aukcji allegro oraz automatyczne tworzenie zamówień w sklepie – na podstawie zakupów na Allegro (z możliwością automatycznego zmniejszania stanów magazynowych).

Aby rozpocząć korzystanie z integracji należy:

  • posiadać konto w serwisie Allegro.pl.
  • uzyskać klucz WebAPI, który możesz wygenerować w panelu Twojego konta Allegro.
  • zautoryzować aplikację sklepu do korzystania z Allegro
  • wygenerowany klucz WebAPI wprowadzić w ustawieniach integracji (w Panelu sklepu).

Do prawidłowego funkcjonowania integracji sklepu internetowego home.pl z serwisem Allegro wymagany jest Klucz WebAPI w wersji standardowej (podstawowej). Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak uzyskać klucz WebAPI.

Aby skonfigurować integrację sklepu z allegro:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> INTEGRACJE –> SYSTEMY AUKCYJNE.
  3. Przejdź do zakładki Konfiguracja, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  4. Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk Połącz z Allegro.
  5. Zostaniesz przekierowany do serwisu Allegro, gdzie po zalogowaniu do własnego konta zostaniesz poproszony o autoryzację aplikacji sklepu. Kliknij przycisk Zgadzam się.
  6. Po zautoryzowaniu aplikacji wrócisz do ustawień integracji z Allegro w swoim sklepie.
    • Klucz WebAPI – aby móc wystawiać produkty ze sklepu internetowego na Allegro, konieczne jest uzyskanie tzw. klucza WebAPI. Klucz ten możesz wygenerować samodzielnie w panelu swojego konta allegro. Uzyskanie klucza jest bezpłatne. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak uzyskać klucz WebAPI.
    • Kategorie:
      • Aktualizuj listę kategorii – jest to spis kategorii, które występują w Allegro.
    • Lokalizacja i konta bankowe:
      • Informacje te będą publikowane na Twoich aukcjach Allegro.
        lokalizacja2
    • Synchronizacja:
      • Pobieraj zakupy z Allegro – automatyczne pobieranie zamówień z aukcji do sklepu. Pobrane zamówienia z aukcji będą oznaczone ikoną “łapki”.
      • Aktualizuj stany magazynowe produktów po zakupie na aukcji – stan magazynowy będzie aktualizowany po zakupieniu produktu na aukcji.
      • Wysyłaj e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia – w momencie zakupu przedmiotu przez klienta na Allegro, zostanie wysłany mail w celu potwierdzenia zakupu, tak jak w przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie.
      • Rejestruj klientów kupujących na Allegro w sklepie, Wysyłaj e-mail ze sklepu potwierdzający rejestrację klienta – każdy klient, który zakupi przedmiot wystawiony na aukcji, będzie rejestrowany w sklepie jako nowy klient i otrzyma maila w celu potwierdzenia rejestracji. Maile, jakie są wysyłane do klientów Allegro, to te same, które są wysyłane do klientów sklepu internetowego.
        synchroniacja2
  7. Zapisz wprowadzone zmiany w konfiguracji integracji Allegro za pomocą jednego z dostępnych przycisków.

 

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub