Serwis aukcyjny allegro zwiększy sprzedaż Twoich produktów. Integracja pozwala na wystawianie produktów dodanych w sklepie jako aukcji allegro oraz automatyczne tworzenie zamówień w sklepie – na podstawie zakupów na Allegro (z możliwością automatycznego zmniejszania stanów magazynowych).
Aby rozpocząć korzystanie z integracji należy:
- posiadać konto w serwisie Allegro.pl (prywatne lub firma)
- zautoryzować aplikację sklepu do korzystania z Allegro (autoryzacja następuje podczas pierwszego połączenia – wyrażenie zgody na połączenie).
Aby skonfigurować integrację sklepu z allegro:
- Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> INTEGRACJE –> SYSTEMY AUKCYJNE.
- Przejdź do zakładki Konfiguracja, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk Połącz z Allegro.
- Zostaniesz przekierowany do serwisu Allegro, gdzie zostaniesz poproszony o zalogowanie się do konta Allegro lub potwierdzenie wyboru konta (jeśli jesteś zalogowany).
- Po potwierdzeniu wyboru konta, nastąpi ponownie logowanie (autoryzacja dyspozycji) w Twoim eSklepie.
- Konto zostało połączone. Rozpocznij konfigurację kont Allegro od sprawdzenia danych lokalizacji i ustalenia kilku podstawowych ustawień dot. synchronizacji danych.
- Ważniejsze informacje o synchronizacji:
- Pobieraj zakupy z Allegro – automatyczne pobieranie zamówień z aukcji do sklepu. Pobrane zamówienia z aukcji będą oznaczone ikoną “łapki”.
- Aktualizuj stany magazynowe produktów po zakupie na aukcji – stan magazynowy będzie aktualizowany po zakupieniu produktu na aukcji.
- Wysyłaj e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia – w momencie zakupu przedmiotu przez klienta na Allegro, zostanie wysłany mail w celu potwierdzenia zakupu, tak jak w przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie.
- Rejestruj klientów kupujących na Allegro w sklepie, Wysyłaj e-mail ze sklepu potwierdzający rejestrację klienta – każdy klient, który zakupi przedmiot wystawiony na aukcji, będzie rejestrowany w sklepie jako nowy klient i otrzyma maila w celu potwierdzenia rejestracji. Maile, jakie są wysyłane do klientów Allegro, to te same, które są wysyłane do klientów sklepu internetowego.
- Zapisz wprowadzone zmiany w konfiguracji integracji Allegro za pomocą jednego z dostępnych przycisków.
Więcej rozwiązań
- Jak nadać uprawnienia administratorowi do aukcji Allegro?
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Jak wystawić produkt na aukcję Allegro?
- Jak dodać własny profil aukcji Allegro?
- Zaawansowana, obustronna integracja z Allegro
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com