Zwroty produktów zakupionych przez klientów sklepu internetowego

W panelu administracyjnym sklepu internetowego, możesz wykonać zwrot produktu zamówionego przez klienta.

Jeśli przykładowo sprzedałeś produkt, a klient zwrócił go (odstąpił od umowy zakupu), możesz edytować zamówienie, wykonując zwrot. Efektem takich zmian będzie przywrócenie produktu do magazynu (opcjonalnie) oraz sfinalizowanie zwrotów towarów wraz ze środkami pieniężnymi.

  1. Przejdź do sekcji SPRZEDAŻ –> ZAMÓWIENIA
  2. Kliknij ikonę akcji dla wybranego zamówienia, a następnie przejdź do jego Edycji.
  3. W sekcji Płatność i dostawa kliknij Zarządzanie transakcjami.

  4. Wybierz Zwrot.
  5. Wskaż produkty które są zwracany, zaznacz dodatkowe opcje, m.in. Wyślij powiadomienie e-mail do klienta lub Zwróć do magazynu

  6. Po wykonaniu zwrotu, zobaczysz ekran z podsumowaniem wykonanych transakcji i ostatecznej kwoty rozrachunku.
  7. Na liście zamówień znajdziesz dodatkowe informacje o wykonanym zwrocie.
  8. Aby zmienić domyślny status jaki otrzymuje zamówienie po wykonaniu zwrotu przejdź do menu Konfiguracja –> Sprzedaż & Dostawy –> Zakupy

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl