Jak zintegrować sklep z serwisem Opineo?


Informacje oraz dyskusje na temat sklepów internetowych. Kopalnia wiedzy o usługach: eSklep oraz eSklep Premium

Opineo.pl jest serwisem propagującym zakupy w internecie. Gromadzi opinie użytkowników o dokonanych przez nich transakcjach po to, by e-zakupy były jak najmniej ryzykowne. eSklep może zostać zintegrowany z tym serwisem, aby Twoi klienci mogli dodawać opinie również o Twoich produktach i usługach.

Aby zintegrować eSklep z serwisem Opineo:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA > INTEGRACJE > INNE.
  3. Kliknij przycisk Konfiguruj, który znajduje się przy module Opineo.
    Sklep internetowy - Konfiguracja - Integracje - Inne - Kliknij przycisk Konfiguruj, który znajduje się przy module Opineo
  4. Wprowadź identyfikator publiczny usługi Opineo, dostępny jest on do pobrania z panelu Opineo, po spełnieniu określonych przez usługodawcę warunków
    Jeśli masz już konto Opineo, znajdziesz swój identyfikator publiczny w panelu klienta. W przeciwnym razie, załóż konto Opineo.
  5. Uzupełnij treść pola zgody na wysłanie prośby o opinię. Proponowana przez nas treść:

    „Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail oraz informacji o złożonym przeze mnie zamówieniu do Opineo (Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.), w celu poznania mojej opinii na temat zakupu w sklepie internetowym „mojsklep.com”, która zostanie opublikowana w serwisie Opineo.pl”

    To pole będzie pojawiało się w przypadku każdego typu zamówienia, razem z polem regulaminu. Nie jest ono domyślnie zaznaczone ani obowiązkowe, aby zrealizować zamówienie.

  6. Wprowadź ilość dni roboczych, po przekroczeniu których od utworzeniu zamówienia, wysłana zostanie prośba o wystawienie opinii na temat zakupów w naszym sklepie

    Dopuszczalny przedział to od 0 do 30 dni. W przypadku braku parametru przyjmujemy wartość 0. Prosimy o poprawne oszacowanie czasu, po którym klienci otrzymują zamówienia – to zwiększa szanse na wystawienie opinii.

  7. Informację o tym czy klient podczas składania zamówienia zaznaczył dedykowaną zgodę można zweryfikować w podglądzie na liście zamówień, podglądzie zamówienia oraz w jego edycji
    Integracja Opineo

    Informacja ta oznacza jedynie, że klient zaznaczył zgodę Opineo. Nie jest to równoznaczne z potwierdzeniem odebrania przez system Opineo informacji o konieczności wysłania zgody do klienta. Jeżeli identyfikator publiczny jest błędny lub konto nie spełnia określonych przez Opineo warunków to żądanie nie zostanie wysłane.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie