Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Jak zintegrować sklep z serwisem Opineo?
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Dodatki i integracje > inne integracje
- Kliknij przycisk Konfiguruj, który znajduje się przy module Opineo.
- Wprowadź identyfikator publiczny usługi Opineo, dostępny jest on do pobrania z panelu Opineo, po spełnieniu określonych przez usługodawcę warunków
Jeśli masz już konto Opineo, znajdziesz swój identyfikator publiczny w panelu klienta. W przeciwnym razie, załóż konto Opineo.
- Uzupełnij treść pola zgody na wysłanie prośby o opinię. Proponowana przez nas treść:
„Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail oraz informacji o złożonym przeze mnie zamówieniu do Opineo (Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.), w celu poznania mojej opinii na temat zakupu w sklepie internetowym „mojsklep.com”, która zostanie opublikowana w serwisie Opineo.pl”
To pole będzie pojawiało się w przypadku każdego typu zamówienia, razem z polem regulaminu. Nie jest ono domyślnie zaznaczone ani obowiązkowe, aby zrealizować zamówienie.
- Wprowadź ilość dni roboczych, po przekroczeniu których od utworzeniu zamówienia, wysłana zostanie prośba o wystawienie opinii na temat zakupów w naszym sklepie
Dopuszczalny przedział to od 0 do 30 dni. W przypadku braku parametru przyjmujemy wartość 0. Prosimy o poprawne oszacowanie czasu, po którym klienci otrzymują zamówienia – to zwiększa szanse na wystawienie opinii.
- Informację o tym czy klient podczas składania zamówienia zaznaczył dedykowaną zgodę można zweryfikować w podglądzie na liście zamówień, podglądzie zamówienia oraz w jego edycji
Informacja ta oznacza jedynie, że klient zaznaczył zgodę Opineo. Nie jest to równoznaczne z potwierdzeniem odebrania przez system Opineo informacji o konieczności wysłania zgody do klienta. Jeżeli identyfikator publiczny jest błędny lub konto nie spełnia określonych przez Opineo warunków to żądanie nie zostanie wysłane.
Czytaj więcej:
- Stany dostępności produktów dla Sklepy24
- Stany dostępności produktów dla Nokaut
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Integracja z Apaczka.pl – tanie przesyłki i szybkie zamawianie kuriera
- Do czego służy opcja „Integracje” – „Partnerzy”?