Zarządzanie punktami klientów w programie lojalnościowym


Program lojalnościowy przewiduje, że każdy Klient sklepu po wykonaniu danej czynności, może otrzymać punkty, które następnie zamieni na produkty. Punkty można otrzymać za zakup produktów (wszystkich lub wybranych), zapisanie się do newslettera lub dodanie opinii o produktach.

Warto zaznaczyć, że program lojalnościowy jest jedną z wielu form promocji sklepu, ale także motywacji klientów do częstszego robienia zakupów w naszym sklepie. Jest również zaawansowanym mechanizmem z dużą ilością dostępnych opcji, przy których łatwo się pomylić podczas konfiguracji. W zależności od okoliczności może zdarzyć się, że wybrany klient otrzyma od nas więcej punktów (niż zakłada regulamin), lub otrzyma je za coś czego nie uwzględnia mechanizm programu.

Takimi sytuacjami mogą być, np.: dodatkowe punkty, otrzymane poza oficjalnym programem lojalnościowym, niestandardowa wymiana punktów, wymagająca ich ręcznego dodania lub odjęcia lub inne zmiany wykonywane po stronie administratora sklepu.

W dowolnym momencie możesz przejść do edycji punktów jakie posiadają Twoi klienci – dodawać i odejmować, a także monitorować historię klienta, sprawdzając złożone przez niego zamówienia na wymianę punktów oraz wykonane operacje po stronie administratora sklepu.

Kliknij tutaj, aby przeczytać o sprawdzaniu listy zamówień na wymianę punktów w sklepie eSklep.

Jak administrator sklepu możesz zarządzać punktami klientów?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
  2. Przejdź do sekcji menu KLIENCI > KLIENCI.
  3. Na liście klientów przejdź do edycji karty klienta, klikając ikonę koła zębatego, a następnie Edytuj.

  4. Po lewej stronie ekranu wybierz Program lojalnościowy.
  5. W nowym widoku zostanie wyświetlona informacja o aktualnie posiadanej ilości punktów, lista złożonych zamówień na wymianę punktów na produkty oraz historia wykonywanych operacji, w tym akceptacje zamówień oraz edycja liczby punktów.
    Sklep internetowy - Klienci - Klienci - Edycja - Program lojalnościowy - Informacja o aktualnie posiadanej ilości punktów, lista złożonych zamówień na wymianę punktów na produkty oraz historia wykonywanych operacji
  6. Kliknij Zarządzaj punktami, aby przejść do edycji liczby punktów na koncie użytkownika.
  7. W wyświetlonym oknie wprowadź ilość punktów, a następnie wybierz czy mają one zostać dodane czy odjęte z konta klienta. Zapisz zmiany.
  8. Informacje o dokonanej zmianie zostanie zapisana w historii operacji. Stan punktów zostanie zaktualizowany natychmiast.
    Kliknij tutaj, aby przeczytać o sprawdzaniu listy zamówień na wymianę punktów w sklepie.
    Operacja zmiany ilości punktów nie powoduje przesłania żadnej dodatkowej informacji do klienta, ani nie zmienia ustawień w panelu administracyjnym. Możesz poinformować klienta o dokonanej zmianie, przesyłając mu ręcznie wiadomość e-mail lub kontaktując się w inny sposób.

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Marketplace
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
Antywirus ESET
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub