Jak zaakceptować wymianę punków w programie lojalnościowym?


Jako administrator sklepu w dowolnym momencie możesz zarządzać programem lojalnościowym (w tym produktami, które można wymienić za punkty, ilością przyznanych punktów, a także złożonymi zamówieniami na wymianę punktów).

Program lojalnościowy, a w raz z nim złożone zamówienia na wymianę punktów na produkty, dostępne są w osobnej sekcji panelu administracyjnego. Klient sklepu, który złożył zamówienie na produkt w ramach zgromadzonych punktów, wykonuje taką operację w panelu swojego konta na stronie sklepu internetowego eSklep.

Jako administrator sklepu otrzymujesz powiadomienie o złożonym zamówieniu. Nie jest ono jednak widoczne na liście zamówień, ani nie jest wystawiana PRO FORMA czy też Faktura VAT. Złożone zamówienie możesz zrealizować, oznaczając to zamówienie odpowiednim statusem.

Moduł programu lojalnościowego w eSklep sprawdza się do wymiany punktów na wybrane produkty. W świetle prawa nie ma sprecyzowanych zapisów, przez które wymiana punktów powinna zostać odnotowana jako zamówienie, ponieważ nie dochodzi do sprzedaży, ani płatności na podstawie PRO FORMY. Jeśli masz wątpliwości w jaki sposób rozliczyć program lojalnościowy, skonsultuj to z księgowością.
  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do sekcji menu KONFIGURACJA > MARKETING > PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, a następnie po lewej stronie ekranu wybierz Wymiana punktów na produkty.
  3. W nowym widoku zostanie wyświetlona lista zamówień jakie złożyli klienci sklepu na wymianę punktów na produkty. W tym miejscu możesz sprawdzić kto i kiedy złożył zamówienie, jakie produkty zostały wybrane oraz ile punktów zostało wykorzystanych na złożenie danego zamówienia.
    eSklep - Konfiguracja - Marketing - Program lojalnościowy - Wymiana punktów na produkty - Sprawdź kto i kiedy złożył zamówienie, jakie produkty zostały wybrane oraz ile punktów zostało wykorzystanych
  4. Jeśli akceptujesz wymianę punktów, wybrane zamówienie możesz oznaczyć w polu Wymieniono: TAK/NIE.
    Zaakceptowanie wymiany i zmiana statusu na TAK/NIE, jest informacją widoczną tylko dla administratora sklepu. Nie powoduje to przesłania żadnego dodatkowego potwierdzenia, ani zmian w konfiguracji sklepu. W panelu klienta zamówienie otrzyma status Wymieniono.
  5. Po zaakceptowaniu wymiany punktów na produkty, na koncie klienta pojawi się dodatkowa informacja o zrealizowanej wymianie.
    eSklep - Konfiguracja - Marketing - Program lojalnościowy - Wymiana punktów na produkty - Oznacz w polu Wymieniono TAK - Dodatkowa informacja o zrealizowanej wymianie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub