Jak zaakceptować wymianę punków w programie lojalnościowym?


Jako administrator sklepu w dowolnym momencie możesz zarządzać programem lojalnościowym (w tym produktami, które można wymienić za punkty, ilością przyznanych punktów, a także złożonymi zamówieniami na wymianę punktów).

Program lojalnościowy, a w raz z nim złożone zamówienia na wymianę punktów na produkty, dostępne są w osobnej sekcji panelu administracyjnego. Klient sklepu, który złożył zamówienie na produkt w ramach zgromadzonych punktów, wykonuje taką operację w panelu swojego konta na stronie sklepu internetowego eSklep.

Jako administrator sklepu otrzymujesz powiadomienie o złożonym zamówieniu. Nie jest ono jednak widoczne na liście zamówień, ani nie jest wystawiana PRO FORMA czy też Faktura VAT. Złożone zamówienie możesz zrealizować, oznaczając to zamówienie odpowiednim statusem.

Moduł programu lojalnościowego w eSklep sprawdza się do wymiany punktów na wybrane produkty. W świetle prawa nie ma sprecyzowanych zapisów, przez które wymiana punktów powinna zostać odnotowana jako zamówienie, ponieważ nie dochodzi do sprzedaży, ani płatności na podstawie PRO FORMY. Jeśli masz wątpliwości w jaki sposób rozliczyć program lojalnościowy, skonsultuj to z księgowością.

Jak zaakceptować wymianę punków w programie lojalnościowym?

Działania klientów w ramach Programu Lojalnościowego możesz śledzić na ich koncie w Obsługa sklepu > Klienci, w ich edycji, w zakładce „Program lojalnościowy”.

Zarządzanie punktami programu lojalnościowego jest proste i przyjemne

Tutaj też możesz edytować liczbę ich punktów:

Możesz szybko zarządzać punktami klienta dodając lub odejmując je ręcznie

Zachęcamy do używania Programu Lojalnościowego, jako atrakcyjnej formy wpływania na przywiązanie klientów do sklepu, a co za tym idzie – realnie zwiększającej jego sprzedaż.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.