Jak zaakceptować wymianę punków w programie lojalnościowym?

728x90

Jako administrator sklepu w dowolnym momencie możesz zarządzać programem lojalnościowym (w tym produktami, które można wymienić za punkty, ilością przyznanych punktów, a także złożonymi zamówieniami na wymianę punktów).

Program lojalnościowy, a w raz z nim złożone zamówienia na wymianę punktów na produkty, dostępne są w osobnej sekcji panelu administracyjnego. Klient sklepu, który złożył zamówienie na produkt w ramach zgromadzonych punktów, wykonuje taką operację w panelu swojego konta na stronie sklepu internetowego eSklep.

Jako administrator sklepu otrzymujesz powiadomienie o złożonym zamówieniu. Nie jest ono jednak widoczne na liście zamówień, ani nie jest wystawiana PRO FORMA czy też Faktura VAT. Złożone zamówienie możesz zrealizować, oznaczając to zamówienie odpowiednim statusem.

Moduł programu lojalnościowego w eSklep sprawdza się do wymiany punktów na wybrane produkty. W świetle prawa nie ma sprecyzowanych zapisów, przez które wymiana punktów powinna zostać odnotowana jako zamówienie, ponieważ nie dochodzi do sprzedaży, ani płatności na podstawie PRO FORMY. Jeśli masz wątpliwości w jaki sposób rozliczyć program lojalnościowy, skonsultuj to z księgowością.
  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do sekcji menu KONFIGURACJA > MARKETING > PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, a następnie po lewej stronie ekranu wybierz Wymiana punktów na produkty.
  3. W nowym widoku zostanie wyświetlona lista zamówień jakie złożyli klienci sklepu na wymianę punktów na produkty. W tym miejscu możesz sprawdzić kto i kiedy złożył zamówienie, jakie produkty zostały wybrane oraz ile punktów zostało wykorzystanych na złożenie danego zamówienia.
    eSklep - Konfiguracja - Marketing - Program lojalnościowy - Wymiana punktów na produkty - Sprawdź kto i kiedy złożył zamówienie, jakie produkty zostały wybrane oraz ile punktów zostało wykorzystanych
  4. Jeśli akceptujesz wymianę punktów, wybrane zamówienie możesz oznaczyć w polu Wymieniono: TAK/NIE.
    Zaakceptowanie wymiany i zmiana statusu na TAK/NIE, jest informacją widoczną tylko dla administratora sklepu. Nie powoduje to przesłania żadnego dodatkowego potwierdzenia, ani zmian w konfiguracji sklepu. W panelu klienta zamówienie otrzyma status Wymieniono.
  5. Po zaakceptowaniu wymiany punktów na produkty, na koncie klienta pojawi się dodatkowa informacja o zrealizowanej wymianie.
    eSklep - Konfiguracja - Marketing - Program lojalnościowy - Wymiana punktów na produkty - Oznacz w polu Wymieniono TAK - Dodatkowa informacja o zrealizowanej wymianie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub