Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Program lojalnościowy, a wraz z nim złożone zamówienia na wymianę punktów na produkty, dostępne są w osobnej sekcji panelu administracyjnego. Klient sklepu, który złożył zamówienie na produkt w ramach zgromadzonych punktów, wykonuje taką operację w panelu swojego konta na stronie sklepu internetowego Shoper.
Jako administrator sklepu otrzymujesz powiadomienie o złożonym zamówieniu. Nie jest ono jednak widoczne na liście zamówień, ani nie jest wystawiana PRO FORMA czy też Faktura VAT. Złożone zamówienie możesz zrealizować, oznaczając to zamówienie odpowiednim statusem.
Jak zaakceptować wymianę punków w programie lojalnościowym?
Działania klientów w ramach Programu Lojalnościowego możesz śledzić na ich koncie w Obsługa sklepu > Klienci, w ich edycji, w zakładce „Program lojalnościowy”.
Tutaj też możesz edytować liczbę ich punktów:
Zachęcamy do używania Programu Lojalnościowego, jako atrakcyjnej formy wpływania na przywiązanie klientów do sklepu, a co za tym idzie – realnie zwiększającej jego sprzedaż.