Jak powiązać klientów z utworzoną grupą subskrybentów?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz tworzyć grupy subskrybentów, do których następnie możesz przypisywać klientów. Grupy subskrybentów pozwalają podzielić użytkowników na grupy docelowe (np. stali użytkownicy, nowi klienci, użytkownicy do 18 lat), do których następnie możesz wysyłać biuletyny informacyjne (newslettery).

W wysyłanych przez Ciebie biuletynach informacyjnych (newsletterach) mogą znajdować się informacje o nowościach i promocjach w Twoim sklepie.

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak powiązać klientów z utworzoną grupą subskrybentów.

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Newsletter >  GRUPY SUBSKRYBENTÓW.
  3. Kliknij nazwę grupy subskrybentów, do której chcesz przypisać klientów.
  4. Wybierz zakładkę Subskrybenci, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  5. Kliknij przycisk Zarządzaj subskrybentami.
  6. Zaznacz opcję (checkbox) Ikona Checkbox - Opcja do zaznaczenia przy tych subskrybentach, których chcesz przypisać do wybranej grupy subskrybentów.

    WAŻNE! Pamiętaj, że klient (jego adres e-mail) musi uprzednio zostać dodany do listy subskrybentów. Sprawdź, jak samodzielnie dodać adres e-mail klienta do listy subskrybentów.
  7. Za pomocą opcji Akcje wybierz dodaj zaznaczone (+) i zamknij okno.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie