Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz tworzyć grupy subskrybentów, do których następnie możesz przypisywać klientów. Grupy subskrybentów pozwalają podzielić użytkowników na grupy docelowe (np. stali użytkownicy, nowi klienci, użytkownicy do 18 lat), do których następnie możesz wysyłać biuletyny informacyjne (newslettery), spersonalizowane oferty i inne treści, np. marketingowe.
Jak dodać adres e-mail klienta do listy subskrybentów?
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Newsletter > Subskrybenci
- Kliknij przycisk Dodaj subskrybenta, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
- Uzupełnij pole E-mail oraz włącz opcję Aktywność.
- Kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
- Jak wysłać newsletter do subskrybentów?
- Jak utworzyć grupę subskrybentów?
- Jak powiązać klientów z utworzoną grupą subskrybentów?
- Do czego służy opcja „Grupy subskrybentów”?
- Jak skonfigurować program lojalnościowy w sklepie?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.