Jak samodzielnie dodać klienta do listy subskrybentów?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz tworzyć grupy subskrybentów, do których następnie możesz przypisywać klientów. Grupy subskrybentów pozwalają podzielić użytkowników na grupy docelowe (np. stali użytkownicy, nowi klienci, użytkownicy do 18 lat), do których następnie możesz wysyłać biuletyny informacyjne (newslettery), spersonalizowane oferty i inne treści, np. marketingowe.

Pamiętaj, że klient (jego adres e-mail) musi uprzednio zostać dodany do listy subskrybentów, aby móc go np. przypisać do grupy subskrybentów.
W wysyłanych przez Ciebie biuletynach informacyjnych (newsletterach) mogą znajdować się informacje o nowościach i promocjach w Twoim sklepie.

Jak dodać adres e-mail klienta do listy subskrybentów?

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Newsletter > Subskrybenci
  3. Kliknij przycisk Dodaj subskrybenta, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. Uzupełnij pole E-mail oraz włącz opcję Aktywność.
  5. Kliknij przycisk Zapisz.

Po zapisaniu zmian, na ekranie pojawią się dwie dodatkowe pozycje, które przedstawiają datę rejestracji klienta oraz liczbę wysłanych wiadomości (newsletterów) na jego adres e-mail. Wybierając zakładkę Grupy, możesz powiązać danego subskrybenta z grupą subskrybentów. Grupę subskrybentów należy wcześniej utworzyć w opcji menu  GRUPY SUBSKRYBENTÓW.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.