Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem opcji menu Grupy subskrybentów możesz zarządzać grupami subskrybentów (czyli osób, które zapisały się do Twojego newslettera), np. dodawać nowe grupy subskrybentów, jak również je modyfikować lub usuwać. Grupy umożliwiają sortowanie adresów e-mail klientów wg. własnych potrzeb i filtrów. Każdy adres e-mail może być przypisany do dowolnej liczby grup. W ten sposób zlecając mailing/newsletter, możesz spersonalizować jego treść do potrzeb poszczególnych grup.
Podobnie jak w przypadku Grupy klientów, możesz włączyć automatyczne dodawanie klienta do grupy subskrybentów. Mechanizmy te działają niezależnie. Pamiętaj, że subskrybent to osoba, która podała swój adres e-mail do wysyłki newslettera lub wyraziła zgodę na otrzymywanie treści marketingowych. Twoi klienci nie muszą być subskrybentami, podobnie jak subskrybenci nie muszą być klientami sklepu.
Parametry grup subskrybentów
Każda Grupa subskrybentów opisana jest następującymi parametrami:
Dane podstawowe:
-
- Nazwa – nazwa grupy subskrybentów,
- Liczba subskrybentów – określa liczbę potencjalnych odbiorców newslettera.
Na etapie tworzenia nowej grupy subskrybentów, możesz określić jej nazwę oraz aktywować opcję automatyzacji procesu dodawania. Automatycznie dodawaj subskrybentów do tej grupy – możesz określić, aby po rejestracji, użytkownik był dodawany do zaznaczonej grupy subskrybentów.
Edycja grupy:
- Zarządzaj subskrybentami – umożliwia dodawanie lub usuwanie użytkowników do grup subskrybentów wśród Twoich klientów.
Posiadając subskrybentów możesz podzielić ich na grupy, np. na klientów, którzy upodobali sobie daną markę produktów. Do takich Klientów możesz wysyłać specjalne oferty, informacje o promocjach dotyczące właśnie tej marki lub informacje o nowościach. Pamiętaj, że każdy Klient pozostawiając swój adres e-mail na Twojej stronie, chce otrzymywać informacje na temat aktualizacji Twojej oferty i aktualnościach.
Więcej rozwiązań
- Jak wysłać newsletter do subskrybentów?
- Jak samodzielnie dodać klienta do listy subskrybentów?
- Jak utworzyć grupę subskrybentów?
- Jak powiązać klientów z utworzoną grupą subskrybentów?