Panel eSklep: Grupy subskrybentów

Za pośrednictwem opcji menu   Grupy subskrybentów możesz zarządzać grupami subskrybentów (czyli osób, które zapisały się do Twojego newslettera), np. dodawać nowe grupy subskrybentów, jak również je modyfikować lub usuwać. Grupy umożliwiają sortowanie adresów e-mail klientów wg. własnych potrzeb i filtrów. Każdy adres e-mail może być przypisany do dowolnej liczby grup. W ten sposób zlecając mailing/newsletter, możesz spersonalizować jego treść do potrzeb poszczególnych grup.

Planujesz komunikację ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami? Chcesz wysyłać im reklamy, newsletter lub utrzymać z nimi kontakt? Zadbaj o prawidłowe działania związanie z RODO i ochroną danych osobowych. Przeczytaj więcej o RODO w sklepie internetowym.

Podobnie jak w przypadku Grupy klientów, możesz włączyć automatyczne dodawanie klienta do grupy subskrybentów. Mechanizmy te działają niezależnie. Pamiętaj, że subskrybent to osoba, która podała swój adres e-mail do wysyłki newslettera lub wyraziła zgodę na otrzymywanie treści marketingowych. Twoi klienci nie muszą być subskrybentami, podobnie jak subskrybenci nie muszą być klientami sklepu.

Newsletter to popularna forma przekazywania treści marketingowych, ale często postrzegany jest jako spam. Dzięki grupom subskrybentów możesz filtrować odbiorców wiadomości e-mail oraz personalizować ofertę. Dzięki temu zwiększasz prawdopodobieństwo zakupu w Twoim sklepie.

 

Parametry grup subskrybentów

Każda Grupa subskrybentów opisana jest następującymi parametrami:

Dane podstawowe:
    • Nazwa – nazwa grupy subskrybentów,
    • Liczba subskrybentów – określa liczbę potencjalnych odbiorców newslettera.

Na etapie tworzenia nowej grupy subskrybentów, możesz określić jej nazwę oraz aktywować opcję automatyzacji procesu dodawania. Automatycznie dodawaj subskrybentów do tej grupy – możesz określić, aby po rejestracji, użytkownik był dodawany do zaznaczonej grupy subskrybentów.

Edycja grupy:
  • Zarządzaj subskrybentami – umożliwia dodawanie lub usuwanie użytkowników do grup subskrybentów wśród Twoich klientów.

 

Zarabiaj wysyłając Newsletter!
Posiadając subskrybentów możesz podzielić ich na grupy, np. na klientów, którzy upodobali sobie daną markę produktów. Do takich Klientów możesz wysyłać specjalne oferty, informacje o promocjach dotyczące właśnie tej marki lub informacje o nowościach. Pamiętaj, że każdy Klient pozostawiając swój adres e-mail na Twojej stronie, chce otrzymywać informacje na temat aktualizacji Twojej oferty i aktualnościach.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.