Eksport klientów eSklep do pliku .csv


Sklep internetowy umożliwia zarządzanie bazą klientów na wielu płaszczyznach, począwszy od edycji, tworzenia poszczególnych klientów, poprzez grupy. Istnieje także możliwość eksportu bazy klientów, np. na potrzeby zewnętrznych systemów zarządzania klientami, itp..

Planujesz komunikację ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami? Chcesz wysyłać im reklamy, newsletter lub utrzymać z nimi kontakt? Zadbaj o prawidłowe działania związanie z RODO i ochroną danych osobowych. Przeczytaj więcej o RODO w sklepie internetowym.
Sklep internetowy nie umożliwia importu bazy klientów – każdy klient powinien zostać dodany ręcznie przez administratora systemu lub zarejestrować się samodzielnie w systemie.
  1. Przejdź do sekcji Klienci –> Klienci.
  2. Skorzystaj z przycisku Eksportuj.

  3. W nowym widoku zobaczysz podsumowanie dostępnych klientów wraz z możliwością wyboru, np. grupy klientów, którą chcesz wyeksportować.
    • Kliknij Edytuj, aby przejść do edycji eksportu i zmienić ustawienia dot. danych które zostaną eksportowane do pliku .csv.
  4. Kliknij Eksportuj aby zakończyć pobieranie bazy klientów do pliku .csv.

 

Dodatkowe informacje

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie