Eksport klientów eSklep do pliku .csv

Sklep internetowy umożliwia zarządzanie bazą klientów na wielu płaszczyznach, począwszy od edycji, tworzenia poszczególnych klientów, poprzez grupy. Istnieje także możliwość eksportu bazy klientów, np. na potrzeby zewnętrznych systemów zarządzania klientami, itp..

Planujesz komunikację ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami? Chcesz wysyłać im reklamy, newsletter lub utrzymać z nimi kontakt? Zadbaj o prawidłowe działania związanie z RODO i ochroną danych osobowych. Przeczytaj więcej o RODO w sklepie internetowym.
Sklep internetowy nie umożliwia importu bazy klientów – każdy klient powinien zostać dodany ręcznie przez administratora systemu lub zarejestrować się samodzielnie w systemie.
  1. Przejdź do sekcji  Klienci.
  2. Skorzystaj z przycisku Więcej > Eksportuj.

  3. W nowym widoku zobaczysz podsumowanie dostępnych klientów wraz z możliwością wyboru, np. grupy klientów, którą chcesz wyeksportować.
  4. Kliknij Edytuj, aby przejść do edycji eksportu i zmienić ustawienia dot. danych które zostaną eksportowane do pliku .csv.
  5. Kliknij Eksportuj aby zakończyć pobieranie bazy klientów do pliku .csv.

 

Dodatkowe informacje
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.