Wybór oprogramowania dla sklepu

Odpowiednie oprogramowanie w oparciu, o które będzie działał e-sklep może zapewnić nie tylko płynne prowadzenie sklepu, ale również przyczyniać się do jego rozwoju i podnoszenia efektywności sprzedaży. Prezentujemy zbiór elementów, na które warto zwrócić uwagę.Obrazek przedstawiający sklep w internecie

Podstawowymi funkcjami oprogramowania sklepowego jest budowa i obsługa witryny e-sklepu. Nie znaczy to, że każde rozwiązanie pozwala na osiągnięcie tego samego efektu. Ponadto, istnieje jeszcze druga, bardzo ważna grupa czynników, jaką są dodatkowe wartości oferowane przez dany produkt. Tutaj skala różnic jest bardzo duża, od oprogramowania w wersji pudełkowej nie zapewniającego żadnego wsparcia ani dodatkowych korzyści, po kompleksowe produkty wspierające prowadzącego e-biznes użytkownika na każdym kroku. Właśnie do tej kategorii należy platforma eSklep.

Panel użytkownika

Panel użytkownika to podstawowe narzędzie do konfiguracji i zarządzania e-sklepem. To dzięki odpowiednim funkcjom panelu możemy oszczędzić znaczną część czasu poświęcaną na prowadzenie e-sklepu. Dobry interfejs użytkownika powinien być przede wszystkim prosty i łatwy w obsłudze. Najlepiej, gdy odznacza się odpowiednim podziałem na moduły pozwalające zarządzać gospodarką magazynową, produktami oraz zamówieniami.

Stabilność

Bardzo ważne jest, aby e-sklep był obecny w sieci przez cały czas, a opisy produktów i kroki zakupowe wyświetlały się właściwie. Wszelkie zaburzenia w działaniu witryny i jej dostępności w Internecie przekładają się nie tylko na spadek popularności oraz zaufania wśród klientów, ale również na realne straty poprzez obniżenie obrotów.

Ważnym elementem dla stabilności jest hosting. Warto przeanalizować odpowiednie dopasowanie zastosowanych w tworzeniu e-sklepu technologii z wymaganiami serwera. Użytkownicy eSklep nie muszą się o to martwić, ponieważ w pakiecie otrzymują odpowiednio dobrany hosting.

Stabilności e-sklepu może zagrażać nieodpowiednia konfiguracja poszczególnych elementów. Warto mieć możliwość wsparcia się wiedzą Biura Obsługi Klienta dostarczyciela oprogramowania. Jest to duży atut. eSklep jako jedyne oprogramowanie zapewnia wsparcie non stop, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Pakiet elementów dodatkowych

Sklep internetowy to nie jedynie witryna WWW. Do funkcjonowania e-sklep wymaga wielu dodatkowych elementów. Rozbudowane pakiety oprogramowania oferują wsparcie w zbudowaniu nie tylko witryny sklepu w sieci, ale również w zapewnieniu innych elementów. Do najważniejszych opcji tego typu należą atrakcyjne zniżki na płatności online, dostawy zamówień i zapewnienie sklepowi dodatkowych atutów, np. w postaci zabezpieczającego certyfikatu SSL.

Pomocne przy rozwijaniu sklepu będą oferowane kupony na działania promocyjne w różnych sieciach reklamowych. Dzięki odpowiedniemu wyborowi oprogramowania sklepowego można pozyskać stałego partnera w prowadzeniu e-biznesu, który zapewni korzystne elementy uzupełniające i wsparcie na każdym etapie prowadzenia e-sklepu.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie