Jak skonfigurować program lojalnościowy?


Wprowadzenie

Program lojalnościowy pozwala na premiowanie aktywnych klientów Twojego sklepu. Administrator sklepu może samodzielnie zdefiniować jaką ilość punktów będzie otrzymywać użytkownik za realizowane operacje. Punkty mogą być przyznawane m.in. za:

  • złożenie zamówienia,
  • zapisanie się klienta do newslettera,
  • dodanie opinii o produkcie.
Z programu lojalnościowego w sklepie eSklep mogą korzystać jedynie zarejestrowani klienci.

Jak włączyć i skonfigurować ustawienia programu lojalnościowego?

Aby uruchomić program lojalnościowy w sklepie:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> MARKETING –> PROGRAM LOJALNOŚCIOWY.
  3. Zaznacz opcję (checkbox) Włącz program lojalnościowy.
    Sklep internetowy - Konfiguracja - Marketing - Program Lojalnościowy - Zaznacz opcję Włącz program lojalnościowy
  4. Poniżej, w sekcji Przyznawanie punktów, określ zasady przyznawania punktów (ile i za co).
    Sklep internetowy - Konfiguracja - Marketing - Program Lojalnościowy - Poniżej, w sekcji Przyznawanie punktów, określ zasady przyznawania punktów
  5. W sekcji Wymiana punktów zdefiniuj na jakich zasadach klienci będą mogli wymieniać punkty. Możesz określić, czy wymiana będzie realizowana wyłącznie dla określonych grup klientów lub kategorii w sklepie, czy też pozwoli na uzyskanie określonego rabatu na całe zakupy.
    Sklep internetowy - Konfiguracja - Marketing - Program Lojalnościowy - W sekcji Wymiana punktów zdefiniuj na jakich zasadach klienci będą mogli wymieniać punkty
    Pamiętaj, że wybór asortymentu, dla którego przyznawane będą punkty, realizowany jest analogicznie jak przy kuponach rabatowych.
  6. Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać wprowadzone zmiany.

Jak wymieniać punkty zebrane w programie lojalnościowym?

  1. Po zalogowaniu do swojego konta, w opcji menu Moje konto, klient może sprawdzić ilość uzbieranych przez niego punktów.Sklep internetowy - Panel Klienta - Po zalogowaniu do swojego konta, w opcji menu Moje konto, klient może sprawdzić ilość uzbieranych przez niego punktów
  2. Po kliknięciu linku Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty, wyświetlona zostanie lista produktów, które można zamówić za uzbierane punkty.
    Sklep internetowy - Po kliknięciu linku Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty, wyświetlona zostanie lista produktów, które można zamówić za uzbierane punkty
  3. Po kliknięciu przycisku Wymień przy wybranym produkcie, klient zostanie przekierowany do swojego Panelu, system wyświetli także komunikat potwierdzający wymianę.Sklep internetowy - Lista produktów wymienialnych za punkty - Przycisk Wymień
  4. Każdy klient po zalogowaniu się do swojego konta, może sprawdzić wykaz wymienionych przez niego dotychczas punktów.
    Sklep internetowy -Panel Klienta - Wykaz wymienionych przez klienta dotychczas punktów - Przykład

Jak administrator sklepu możesz zarządzać punktami klientów?

W celu zarządzania punktami wybranego użytkownika przejdź do opcji menu KLIENCI –> KLIENCI i wybierz na wyświetlonej liście wybranego klienta sklepu.Sklep internetowy - Produkty wymienialne w programie lojalnościowym - Wyświetl wszystkie produkty

Po wyświetleniu profilu klienta, w zakładce Program lojalnościowy, znajdziesz wszystkie informacje związane z punktami przyznanymi wybranemu użytkownikowi oraz historię ich wymiany.

Możesz z tego miejsca dodać lub odjąć dowolną ilość punktów. W tym celu wybierz przycisk Zarządzaj punktami. W wyświetlonym oknie określ czy punkty będą dodawane czy odejmowane, wpisz ich liczbę i kliknij przycisk Zapisz.

W dowolnym momencie możesz także sprawdzić historię wszystkich wymian w sklepie, niezależnie od klienta. Wybierz w tym celu opcję menu: KONFIGURACJA –> MARKETING –> PROGRAM LOJALNOŚCIOWY –> Wymiana punktów na produkty.Sklep internetowy - Konfiguracja - Marketing - Program lojalnościowy - Wymiana punktów na produkty - Kliknij przycisk w kolumnie WymienionoKlikając przycisk w kolumnie Wymieniono, możesz potwierdzić wymianę punktów na zamówiony przez klienta produkt.

Pamiętaj! Przedstawiona w powyższym artykule konfiguracja sklepu ma jedynie charakter poglądowy. Aby w pełni wykorzystać możliwości narzędzia, konfiguruj je według własnych potrzeb.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
Ochrona WWW
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Marketplace
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
Antywirus ESET
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub