Jak dodać kupon rabatowy?

728x90

Zanim utworzysz kupony rabatowe, w pierwszej kolejności należy włączyć możliwość korzystania z nich. Włączenie mechanizmu kuponów rabatowych możesz wykonać w opcji menu KONFIGURACJA –> MARKETING –> RABATY. W tej sekcji menu możesz też ustawić zasady działania rabatów w przypadku nałożenia się kilku zniżek lub udzielenia rabatu na produkt będący już w promocji.

Sklep internetowy - Konfiguracja - Marketing - Rabaty - Ustaw zasady działania rabatów

Po skonfigurowaniu zasad działania kuponów rabatowych, możesz przejść do tworzenia konkretnych kuponów rabatowych, z których będą mogli korzystać Twoi klienci.

Aby dodać nowy kupon rabatowy:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu MARKETING –> RABATY –> KUPONY  RABATOWE.
  3. Kliknij przycisk Dodaj kupon rabatowy.
    Sklep internetowy - Marketing - Rabaty - Kupony rabatowe - Kliknij przycisk Dodaj kupon rabatowy
  4. Uzupełnij wyświetlony formularz, aby dodać nowy kupon rabatowy:
    • Dane podstawowe:
      Sklep internetowy - Marketing - Rabaty - Kupony rabatowe - Dodaj kupon rabatowy - Uzupełnij wyświetlony formularz

      • Nazwa – krótki opis kuponu, dzięki któremu rozpoznasz właściwy rabat.
      • Kod – ciąg znaków, który klient będzie musiał wpisać w podsumowaniu zamówienia, by uzyskać rabat.
      • Zniżka – wartość promocyjna kuponu (kwotowa, procentowa, darmowa wysyłka)
      • Ważność kuponu – możliwość ustawienia przedziału czasowego, w którym można skorzystać z kuponu.
      • Aktywność – w dowolnym momencie możesz aktywować lub wyłączyć rabat.
    • Warunki uzyskania rabatu:Sklep internetowy - Marketing - Rabaty - Kupony rabatowe - Dodaj kupon rabatowy - Warunki uzyskania rabatu - Uzupełnij dane

      • Kupon dla sklepu na Facebooku ® – jeśli zaznaczysz tę opcję, kupon będzie dostępny tylko dla użytkowników kupujących przez Twój sklep na Facebooku.
      • Wartość zamówienia– minimalna wartość zamówienia, od jakiej może zostać przyznany rabat.
      • Ilość produktów – określ ile produktów w koszyku musi posiadać klient, aby mógł skorzystać z kuponu.
      • Limit wykorzystań – liczba określa, ile razy kupon może być użyty. Pozostaw pole puste, aby kupon mógł zostać wykorzystany wielokrotnie. Pole może być zdefiniowane globalnie dla wszystkich użytkowników i/lub dla jednego użytkownika. Generalnie limit dla jednego użytkownika nie powinien przekraczać limitu dla wszystkich użytkowników.
      • Asortyment – określ, dla jakiej części asortymentu kupon będzie funkcjonował
        W przypadku wybrania konkretnego produktu/produktów należy określić czy zniżka będzie działała wobec całego koszyka czy tylko dla tych wybranych produktów. Pamiętaj, że zaznaczenie i dłuższe przytrzymanie kursora na wybranej kategorii zaznacza również wszystkie podkategorie.
      • Klienci – określ, które grupy klientów mogą korzystać z kuponu.
  1. Kliknij przycisk Zapisz, aby utworzyć nowy kupon rabatowy.

WAŻNE! Jeśli potrzebujesz stworzyć więcej kuponów (do 100 sztuk) o takich samych parametrach, skorzystaj z przycisku Generuj kupony rabatowe.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub