Jak włączyć jednorazowy rabat dla klientów?

Za pomocą opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Ustawienia rabatów możesz zmienić ustawienia rabatów przyznawanych w Twoim sklepie internetowym, np. jednorazowy rabat dla nowych klientów lub ustawienia sumowania zniżek

 

Jak wyłączyć lub wyłączyć jednorazowy rabat dla wszystkich klientów?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Ustawienia rabatów
  3. Na wyświetlonej stronie w polu Jednorazowy rabat dla nowych klientów, możesz skonfigurować procentowy rabat, który przyznawany będzie wszystkim nowym klientom podczas pierwszego zakupu.
    Jeśli chcesz wyłączyć opcję jednorazowego rabatu dla nowych klientów, wyczyść całkowicie pole do wpisywania wartości zniżki i kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.