Za pomocą opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Ustawienia rabatów możesz zmienić ustawienia rabatów przyznawanych w Twoim sklepie internetowym, np. jednorazowy rabat dla nowych klientów lub ustawienia sumowania zniżek
Jak wyłączyć lub wyłączyć jednorazowy rabat dla wszystkich klientów?
- Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Ustawienia rabatów
- Na wyświetlonej stronie w polu Jednorazowy rabat dla nowych klientów, możesz skonfigurować procentowy rabat, który przyznawany będzie wszystkim nowym klientom podczas pierwszego zakupu.Jeśli chcesz wyłączyć opcję jednorazowego rabatu dla nowych klientów, wyczyść całkowicie pole do wpisywania wartości zniżki i kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja „Rabaty”?
- Do czego służy opcja menu „Rabaty”?
- Jak dodać kupon rabatowy?
- Jak przyznać indywidualny rabat klientowi?
- Jak zmienić indywidualny rabat kilku klientom jednocześnie?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.