Jak włączyć jednorazowy rabat dla klientów?


Za pomocą opcji menu KONFIGURACJA > MARKETING > RABATY możesz zmienić ustawienia rabatów przyznawanych w Twoim sklepie internetowym, np. jednorazowy rabat dla nowych klientów lub ustawienia sumowania zniżek.

Poradnik Video: Jak dodać i zarządzać indywidualnym rabatem klienta?

Jak wyłączyć lub wyłączyć jednorazowy rabat dla wszystkich klientów?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA > MARKETING > RABATY.
  3. Na wyświetlonej stronie w polu Jednorazowy rabat dla nowych klientów, możesz skonfigurować procentowy rabat, który przyznawany będzie wszystkim nowym klientom podczas pierwszego zakupu.
    eSklep - Konfiguracja - Marketing - Rabaty - Skonfiguruj procentowy rabat, który przyznawany będzie wszystkim nowym klientom
    Jeśli chcesz wyłączyć opcję jednorazowego rabatu dla nowych klientów, wyczyść całkowicie pole do wpisywania wartości zniżki i kliknij przycisk Zapisz.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie