Jak włączyć jednorazowy rabat dla klientów?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pomocą opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Ustawienia rabatów możesz zmienić ustawienia rabatów przyznawanych w Twoim sklepie internetowym, np. jednorazowy rabat dla nowych klientów lub ustawienia sumowania zniżek

 

Jak wyłączyć lub wyłączyć jednorazowy rabat dla wszystkich klientów?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Ustawienia rabatów
  3. Na wyświetlonej stronie w polu Jednorazowy rabat dla nowych klientów, możesz skonfigurować procentowy rabat, który przyznawany będzie wszystkim nowym klientom podczas pierwszego zakupu.
    Jeśli chcesz wyłączyć opcję jednorazowego rabatu dla nowych klientów, wyczyść całkowicie pole do wpisywania wartości zniżki i kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie