Tworzenie kopii zapasowej systemu w homebackup

Instrukcje krok po kroku jak rozpocząć korzystanie z usługi homebackup znajdziesz pod tym adresem.

Funkcjonalność tworzenia kopii zapasowej systemu dostępna jest tylko w przypadku komputerów z systemem Windows Vista lub nowszym. Kopia zapasowa stanu systemu zabezpiecza następujące pliki:

  • Konfiguracja Harmonogramu zadań,
  • Magazyn metadanych usługi VSS,
  • Informacje konfiguracyjne licznika wydajności,
  • Usługa MSSearch,
  • Usługa inteligentnego transferu w tle,
  • Rejestr systemu Windows,
  • Instrumentacja zarządzania Windows,
  • Baza danych rejestracji klas usług składowych,
WAŻNE! Podczas tworzenia planu kopii zapasowej systemu filtry plików i reguły zasad nie są aktywne.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o wyborze optymalnego planu tworzenia kopii zapasowej.

Kopia zapasowa systemu

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby wykonać kopię zapasową systemu:

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego usługi homebackup.

    • Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o logowaniu do panelu administracyjnego usługi homebackup
  2. Po lewej stronie ekranu kliknij nazwę użytkownika, a następnie nazwę komputera, który jest skonfigurowany do wykonywania na nim kopii zapasowych.
  3. Po prawej stronie ekranu wyświetlony zostanie dodatkowy panel konfiguracji. Odszukaj i kliknij opcję Kopia zapasowa, a następnie Dodaj plan tworzenia kopii zapasowej.
  4. W nowym widoku wybierz Elementy uwzględniane w kopii zapasowej: Stan systemu

  5. Przejdź do kolejnego kroku tworzenia planu kopii zapasowej.
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej jak utworzyć nowy plan tworzenia kopii zapasowej.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub