Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
 - Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
 - Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
 - Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
 
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Faktury zdefiniujesz, jak ma wyglądać faktura PRO FORMA, którą otrzyma Klient po dokonaniu zakupu. Pamiętaj, że faktura PRO FORMA jest wyłącznie ofertą handlową.
Parametry
Po przejściu do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Faktury możesz zarządzać poniżej opisanymi ustawieniami:
Ustawienia ogólne:
- Dane firmy – w polu tym wyświetlane są dane firmy, które są automatycznie pobierane z opcji menu „Konfiguracja” -> „Informacje podstawowe” -> Dane firmy.
 - Osoba wystawiająca – wpisz osobę, której nazwisko będzie widniało na tworzonych fakturach. Jest to osoba wystawiająca fakturę, np. ty lub pracownik księgowości.
 - Termin płatności – określ, w jakim terminie klient ma opłacić utworzoną fakturę. Wpisz liczbę dni, która będzie określała termin płatności.
 - Numer konta bankowego – określ na jaki numer konta bankowego użytkownik ma dokonać wpłaty. Numer konta bankowego będzie wyświetlany na tworzonych fakturach.
 - Fakturowanie zewnętrzne – umożliwia pełną integrację z serwisem zewnętrznym, który oferuje usługi fakturowania on-line, np. wfirma.pl lub ifirma.pl.
 
Fakturowanie wewnętrzne (tylko proforma):
- Rodzaj numeracji faktury – numer wyświetlany w nagłówku faktur.
 - Prefix faktur PROFORMA – przedrostek wyświetlany w numeracji faktur.
 - Rozpocznij numerację faktur PROFORMA od – numer pierwszej faktury PROFORMA, jaka zostanie wysłana do klienta, każda następna faktura PROFORMA będzie miała numer o 1 większy.
 - Załącz fakturę do e-maila z potwierdzeniem zamówienia –
 - Pokazuj fakturę w Panelu klienta – klient musi mieć zarejestrowane konto w Twoim sklepie
 - Logo – przycisk Dodaj logo pozwala na wybranie pliku graficznego, który będzie wyświetlany w lewym górnym rogu tworzonej faktury. Sugerowany rozmiar pliku graficznego to 210×100 pikseli, format PNG, JPG oraz GIF.
 

Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja „Płatności”?
 - Do czego służy opcja „Dostawy”?
 - Do czego służy opcja „Zakupy”?
 - Do czego służy opcja „Statusy zamówień”?