Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy możesz zarządzać sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne od wagi lub ceny produktów, a także maksymalną wagę zamówienia.
Parametry
Każda forma dostawy opisana jest następującymi parametrami:
Dane podstawowe:
- Nazwa – czyli nazwa formy dostawy, która będzie wyświetlana klientom podczas wyboru formy dostawy.
- Opis – wpisz dodatkowy opis formy dostawy, który również będzie widoczny dla klientów.
- Obsługiwane płatności – zaznacz, jakie płatności oferujesz klientom przy tym sposobie dostawy.
- Adres śledzenia przesyłki – uzupełnij to pole, jeżeli kurier, z którym podpisałeś umowę o współpracę udostępnia taki adres. Jeśli korzystasz z usług Apaczka.pl, adres śledzenia przesyłki jest domyślnie uzupełniony.
- VAT – wybierz stawkę VAT, jaka będzie wliczana w opłatę za przesyłkę.
- PKWIU – należy podać, gdy stawka podatku jest różna od stawki podstawowej.
- Maksymalna waga przesyłki – określ jaka jest maksymalna waga przesyłki dla wybranej formy dostawy.
- Maksymalna kwota zamówienia – określ jaka jest maksymalna kwota zamówienia dla wybranej formy dostawy. Wartość wyrażona jest w wybranej walucie.
- Darmowa przesyłka od kwoty – jeśli oferujesz darmową przesyłkę, wpisz od jakiej kwoty ma ona obowiązywać.
- Kraje dostawy – określ, do których krajów możliwe jest wysłanie towaru za pośrednictwem wybranej formy dostawy.
Koszty dostawy:
- wybierz, od czego uzależniona jest cena za przesyłkę w Twoim sklepie internetowym i następnie ustal wartości dotyczące wagi lub wartości zamówienia oraz cen dostarczenia paczki dla wybranej formy dostawy.
Aby ułatwić Ci pracę, oferujemy integrację z usługami kurierskimi Apaczka.pl, dzięki którym z poziomu Panelu sklepu (w dogodnym dla Ciebie momencie) zamówisz kuriera, który odbierze od Ciebie paczkę i dostarczy ją do Klienta.
Elektroniczny Nadawca to narzędzie usprawniające i automatyzujące proces nadawania przesyłek pocztowych typu paczkowego. System umożliwia rejestrację przesyłek, generowanie dokumentów nadawczych w formie elektronicznej oraz automatyczne przekazywanie pliku z przesyłkami bezpośrednio do wybranej placówki pocztowej.
Finalizując zakupy, klient Twojego sklepu musi dokonać wyboru sposobu dostawy. Lista opcji, jaka zostanie mu przedstawiona, zależy od Twojej konfiguracji.
Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja „Płatności”?
- Do czego służy opcja „Faktury” ?
- Do czego służy opcja „Zakupy”?
- Do czego służy opcja „Statusy zamówień”?