Panel eSklep: Sprzedaż > Dostawy

728x90

Informacje oraz dyskusje na temat sklepów internetowych. Kopalnia wiedzy o usługach: eSklep oraz eSklep Premium

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > DOSTAWY możesz zarządzać sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne od wagi lub ceny produktów, a także maksymalną wagę zamówienia.

Parametry

Każda forma dostawy opisana jest następującymi parametrami:

Dane podstawowe:
  • Nazwa – czyli nazwa formy dostawy, która będzie wyświetlana klientom podczas wyboru formy dostawy.
  • Opis – wpisz dodatkowy opis formy dostawy, który również będzie widoczny dla klientów.
  • Obsługiwane płatności – zaznacz, jakie płatności oferujesz klientom przy tym sposobie dostawy.
  • Adres śledzenia przesyłki – uzupełnij to pole, jeżeli kurier, z którym podpisałeś umowę o współpracę udostępnia taki adres. Jeśli korzystasz z usług Apaczka.pl, adres śledzenia przesyłki jest domyślnie uzupełniony.
  • VAT – wybierz stawkę VAT, jaka będzie wliczana w opłatę za przesyłkę.
  • PKWIU –  należy podać, gdy stawka podatku jest różna od stawki podstawowej.
  • Maksymalna waga przesyłki – określ jaka jest maksymalna waga przesyłki dla wybranej formy dostawy.
  • Maksymalna kwota zamówienia – określ jaka jest maksymalna kwota zamówienia dla wybranej formy dostawy. Wartość wyrażona jest w wybranej walucie.
  • Darmowa przesyłka od kwoty – jeśli oferujesz darmową przesyłkę, wpisz od jakiej kwoty ma ona obowiązywać.
  • Kraje dostawy – określ, do których krajów możliwe jest wysłanie towaru za pośrednictwem wybranej formy dostawy.
Koszty dostawy:
  • wybierz od czego uzależniona jest cena za przesyłkę w Twoim sklepie internetowym i następnie ustal wartości dotyczące wagi lub wartości zamówienia oraz cen dostarczenia paczki dla wybranej formy dostawy.Sklep internetowy - Konfiguracja - Sprzedaż - Dostawy - Koszty dostawy - Wybierz od czego uzależniona jest cena za przesyłkę

 

Potrzebujesz kuriera?
Aby ułatwić Ci pracę, oferujemy integrację z usługami kurierskimi Apaczka.pl, dzięki którym z poziomu Panelu sklepu (w dogodnym dla Ciebie momencie) zamówisz kuriera, który odbierze od Ciebie paczkę i dostarczy ją do Klienta.
Chcesz wysłać przesyłkę Pocztą Polską?
Elektroniczny Nadawca to narzędzie usprawniające i automatyzujące proces nadawania przesyłek pocztowych typu paczkowego. System umożliwia rejestrację przesyłek, generowanie dokumentów nadawczych w formie elektronicznej oraz automatyczne przekazywanie pliku z przesyłkami bezpośrednio do wybranej placówki pocztowej.

Finalizując zakupy, klient Twojego sklepu musi dokonać wyboru sposobu dostawy. Lista opcji jaka zostanie mu przedstawiona, zależy od Twojej konfiguracji.

 

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub