Panel eSklep: Sprzedaż > Dostawy


Informacje oraz dyskusje na temat sklepów internetowych. Kopalnia wiedzy o usługach: eSklep oraz eSklep Premium

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > DOSTAWY możesz zarządzać sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne od wagi lub ceny produktów, a także maksymalną wagę zamówienia.

Parametry

Każda forma dostawy opisana jest następującymi parametrami:

Dane podstawowe:
  • Nazwa – czyli nazwa formy dostawy, która będzie wyświetlana klientom podczas wyboru formy dostawy.
  • Opis – wpisz dodatkowy opis formy dostawy, który również będzie widoczny dla klientów.
  • Obsługiwane płatności – zaznacz, jakie płatności oferujesz klientom przy tym sposobie dostawy.
  • Adres śledzenia przesyłki – uzupełnij to pole, jeżeli kurier, z którym podpisałeś umowę o współpracę udostępnia taki adres. Jeśli korzystasz z usług Apaczka.pl, adres śledzenia przesyłki jest domyślnie uzupełniony.
  • VAT – wybierz stawkę VAT, jaka będzie wliczana w opłatę za przesyłkę.
  • PKWIU –  należy podać, gdy stawka podatku jest różna od stawki podstawowej.
  • Maksymalna waga przesyłki – określ jaka jest maksymalna waga przesyłki dla wybranej formy dostawy.
  • Maksymalna kwota zamówienia – określ jaka jest maksymalna kwota zamówienia dla wybranej formy dostawy. Wartość wyrażona jest w wybranej walucie.
  • Darmowa przesyłka od kwoty – jeśli oferujesz darmową przesyłkę, wpisz od jakiej kwoty ma ona obowiązywać.
  • Kraje dostawy – określ, do których krajów możliwe jest wysłanie towaru za pośrednictwem wybranej formy dostawy.
Koszty dostawy:
  • wybierz od czego uzależniona jest cena za przesyłkę w Twoim sklepie internetowym i następnie ustal wartości dotyczące wagi lub wartości zamówienia oraz cen dostarczenia paczki dla wybranej formy dostawy.Sklep internetowy - Konfiguracja - Sprzedaż - Dostawy - Koszty dostawy - Wybierz od czego uzależniona jest cena za przesyłkę

 

Potrzebujesz kuriera?
Aby ułatwić Ci pracę, oferujemy integrację z usługami kurierskimi Apaczka.pl, dzięki którym z poziomu Panelu sklepu (w dogodnym dla Ciebie momencie) zamówisz kuriera, który odbierze od Ciebie paczkę i dostarczy ją do Klienta.
Chcesz wysłać przesyłkę Pocztą Polską?
Elektroniczny Nadawca to narzędzie usprawniające i automatyzujące proces nadawania przesyłek pocztowych typu paczkowego. System umożliwia rejestrację przesyłek, generowanie dokumentów nadawczych w formie elektronicznej oraz automatyczne przekazywanie pliku z przesyłkami bezpośrednio do wybranej placówki pocztowej.

Finalizując zakupy, klient Twojego sklepu musi dokonać wyboru sposobu dostawy. Lista opcji jaka zostanie mu przedstawiona, zależy od Twojej konfiguracji.

 

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub