Do czego służy opcja Ustawienia > Zaawansowane > SEO?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Zaawansowane > SEO możesz określić parametry ułatwiające wyszukiwarkom internetowym odnalezienie oraz odpowiednie zaindeksowanie Twojego całego sklepu internetowego (np. strona główna, kategorie produktów, poszczególne produkty) w wyszukiwarkach internetowych.

Dobre pozycjonowanie to szansa Twojego sklepu internetowego na pojawienie się na szczycie listy wyników wyszukiwania (np. Google).

Po przejściu do opcji menu Ustawienia > Zaawansowane > SEO, możesz zdefiniować następujące ustawienia pozycjonowania:

  • tytuł strony – wyświetlany jest nad opisem w wynikach wyszukiwania,
  • opis – wyświetlany w wynikach wyszukiwania pod tytułem strony (tzw. META Description),
  • słowa kluczowe – czyli frazy, które kojarzą się z daną stroną lub produktem (tzw.

Pamiętaj, że za pomocą opcji menu „Konfiguracja” -> „Marketing” -> „Pozycjonowanie” możesz zmienić ustawienia pozycjonowania dla strony głównej sklepu, kart produktów, listy produktów w kategorii oraz listy produktów według producenta. Podczas definiowania tych ustawień korzystaj ze zmiennych, które będą wyświetlone po prawej stronie ekranu.
Chcesz, aby każdy produkt był opisany indywidualnymi słowami kluczowymi?
Podczas dodawania produktu, w zakładce „Pozycjonowanie” możesz określić indywidualne ustawienia dotyczące pozycjonowania dla tego produktu.

Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie