Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Zaawansowane > SEO możesz określić parametry ułatwiające wyszukiwarkom internetowym odnalezienie oraz odpowiednie zaindeksowanie Twojego całego sklepu internetowego (np. strona główna, kategorie produktów, poszczególne produkty) w wyszukiwarkach internetowych.
Dobre pozycjonowanie to szansa Twojego sklepu internetowego na pojawienie się na szczycie listy wyników wyszukiwania (np. Google).
Po przejściu do opcji menu Ustawienia > Zaawansowane > SEO, możesz zdefiniować następujące ustawienia pozycjonowania:
- tytuł strony – wyświetlany jest nad opisem w wynikach wyszukiwania,
- opis – wyświetlany w wynikach wyszukiwania pod tytułem strony (tzw. META Description),
- słowa kluczowe – czyli frazy, które kojarzą się z daną stroną lub produktem (tzw.
Podczas dodawania produktu, w zakładce „Pozycjonowanie” możesz określić indywidualne ustawienia dotyczące pozycjonowania dla tego produktu.
Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja Ustawienia rabatów?
- Do czego służy opcja „Program lojalnościowy”?
- Do czego służy opcja menu „Rabaty”?
- Jak dodać nowy próg rabatowy?
- Jak dodać kupon rabatowy?