Do czego służy opcja Ustawienia > Zaawansowane > SEO?

Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Zaawansowane > SEO możesz określić parametry ułatwiające wyszukiwarkom internetowym odnalezienie oraz odpowiednie zaindeksowanie Twojego całego sklepu internetowego (np. strona główna, kategorie produktów, poszczególne produkty) w wyszukiwarkach internetowych.

Dobre pozycjonowanie to szansa Twojego sklepu internetowego na pojawienie się na szczycie listy wyników wyszukiwania (np. Google).

Po przejściu do opcji menu Ustawienia > Zaawansowane > SEO, możesz zdefiniować następujące ustawienia pozycjonowania:

  • tytuł strony – wyświetlany jest nad opisem w wynikach wyszukiwania,
  • opis – wyświetlany w wynikach wyszukiwania pod tytułem strony (tzw. META Description),
  • słowa kluczowe – czyli frazy, które kojarzą się z daną stroną lub produktem (tzw.

Pamiętaj, że za pomocą opcji menu „Konfiguracja” -> „Marketing” -> „Pozycjonowanie” możesz zmienić ustawienia pozycjonowania dla strony głównej sklepu, kart produktów, listy produktów w kategorii oraz listy produktów według producenta. Podczas definiowania tych ustawień korzystaj ze zmiennych, które będą wyświetlone po prawej stronie ekranu.
Chciałbyś, aby każdy produkt był opisany indywidualnymi słowami kluczowymi?
Podczas dodawania produktu, w zakładce „Pozycjonowanie” możesz określić indywidualne ustawienia dotyczące pozycjonowania dla tego produktu.

Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie