Warianty produktów pozwalają na uproszczenie wyszukiwania i zakupu produktów, będących odmianą produktu bazowego, np. sprzedając kubek ceramiczny, jego wariantami mogą być kubki o zmienionej kolorystyce.
Konfigurując warianty produktów (wraz z obsługą magazynu), zalecane jest wprowadzanie ceny produktu podstawowego (bazowego). Dzięki takiemu rozwiązaniu, nadawane produktom promocje, będą automatycznie zmieniały się także dla wariantów.
Nie w każdej sytuacji i konfiguracji, nadanie promocji dla wariantów będzie poprawne. Może zdarzyć się, np. wystawiając w promocji tylko jeden wariant produktu, że zalecaną formą prezentacji produktu, będzie zmiana wariantu produktu w osobny produkt dostępny w sklepie.
Ceny promocyjne w wariantach produktu
- Przejdź do sekcji Obsługa sklepu > Produkty
- Edytuj wybrany produkt.
- Przejdź do opcji Promocje i aktywuj je.
- Wprowadź cenę promocyjną dla swojego produktu. Aby cena promocyjna produktu działała również dla wariantów należy w ustawieniach ceny wariantu magazynowego używać znaków dynamicznych: “+”,”-”.
WAŻNE! Cena promocyjna zostanie naliczona względem podstawowej ceny naszego produktu, nie jego wariantu.Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o promocjach na produkty.
- Edytuj wybrany produkt.
- Przejdź do opcji warianty.
- Edytuj wybrany wariant produktu.
- W polu zmiana ceny, wprowadź cenę używając przedrostka + (plus) lub – (minus), np. +2 (będzie to jednoznaczne z dodaniem 2 zł do ceny produktu bazowego, np. kubek kosztuje 18 zł, a jego wariant +2 zł czyli 20 zł).
Czytaj więcej:
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.