Do czego służy opcja Warianty produktów?

Za pośrednictwem opcji menu Warianty produktów możesz dodać warianty i cechy dla produktów. Jeśli posiadasz w swoim asortymencie produkty wielokolorowe czy też wielorozmiarowe, to możliwość dodawania wariantów jest dla Ciebie niezbędna.

Parametry wariantów:

Każdy wariant produktu opisany jest następującymi parametrami:

Cecha:
  • nazwa dla grupy wariantów, np. kolor, rozmiar.
Wariant:
  • w tym miejscu określasz jakie warianty produktów oferujesz w przypadku określonych cech. Przykładowo, „kolor” może posiadać następujące warianty: czerwony, zielony, żółty.

Jeden produkt – kilkanaście stanów magazynowych, cen czy czasów wysyłki!
Pamiętaj, że dla każdego wariantu możesz zdefiniować osobny stan magazynowy, zdjęcie czy też czas dostawy – zrobisz to przypisując wybrany zestaw atrybutów do konkretnego produktu (w edycji produktu, zakładka „Warianty”). Dzięki temu jedna koszulka może być w kilku rozmiarach i kolorach, co daje Ci różnorodne możliwości i oszczędza czas przy żmudnym wprowadzaniu kilkunastu różnych koszulek. Tworzysz jedną i przypisujesz jej konkretne warianty.

Kilka różnych cech – jedna grupa!
Nie musisz tworzyć osobnych wariantów dla każdego parametru. Stwórz grupę cech o nazwie: „Kolory, rozmiary, materiał” i i dla każdej cechy przypisz różne warianty. W ten sposób stworzysz produkt z grupą trzech cech, wśród których klient będzie mógł wybierać konkretne warianty. Dodatkowe informacje o wariantach, a także atrybutach znajdziesz zaglądając pod ten adres.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.