Dane znajdujące się w książce adresowej możesz w prosty sposób wgrać do programu do obsługi poczty (np. Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat). W tym celu należy w Poczcie home.pl użyć opcji „Import” lub „Eksport”.
SPIS TREŚCI
Import książki adresowej
- Zaloguj się do skrzynki e-mail za pomocą Poczty home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak to zrobić.
- Wyświetl menu nawigacji po narzędziach Poczty home.pl > Książka adresowa
- Po lewej stronie ekranu kliknij ikonę 3 pasków i następnie wybierz opcję Import.
- W wyświetlonym oknie wybierz format pliku, który chcesz zaimportować (np. CSV) oraz wybierz lokalizację pliku Twojej bazy kontaktów do zaimportowania.
- Kliknij przycisk: Import, aby wgrać wybrany plik z Twoją bazą kontaktów do Poczty home.pl.
Eksport książki adresowej
- Po lewej stronie ekranu kliknij ikonę 3 pasków i następnie wybierz opcję: Export.
- W wyświetlonym oknie wybierz format pliku, który chcesz wyeksportować oraz kliknij przycisk: Export.
- Zapisz wygenerowany plik na Twoim komputerze lokalnym. Za jego pomocą będziesz mógł wgrać Twoją bazę kontaktów do innej aplikacji obsługującej pocztę e-mail.
Przygotowanie pliku CSV
Ze względu ilość dostępnych pól w budowie pliku CSV, przed wykonaniem importu danych, sugerujemy wykonanie eksportu pliku .csv z serwisu poczta.home.pl, zgodnie z powyższą instrukcją. W pobranym pliku .csv można zweryfikować układ i nazwy kolumn, z których dane będą importowane do książki adresowej.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.