Eksport i import książki adresowej

Dane znajdujące się w książce adresowej możesz w prosty sposób wgrać do programu do obsługi poczty (np. Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat). W tym celu należy w Poczcie home.pl użyć opcji „Import” lub „Eksport”.

Import książki adresowej

  1. Zaloguj się do skrzynki e-mail za pomocą Poczty home.pl.
  2. Wyświetl menu nawigacji po narzędziach Poczty home.pl > Książka adresowa
  3. Po lewej stronie ekranu kliknij ikonę 3 pasków i następnie wybierz opcję Import.
  4. W wyświetlonym oknie wybierz format pliku, który chcesz zaimportować (np. CSV) oraz wybierz lokalizację pliku Twojej bazy kontaktów do zaimportowania.
    ox-import-ksiazka2.png
  5. Kliknij przycisk: Import, aby wgrać wybrany plik z Twoją bazą kontaktów do Poczty home.pl.

Eksport książki adresowej

  1. Po lewej stronie ekranu kliknij ikonę 3 pasków i następnie wybierz opcję: Export.
  2. W wyświetlonym oknie wybierz format pliku, który chcesz wyeksportować oraz kliknij przycisk: Export.
    ox-ksiazka-export3.png
  3. Zapisz wygenerowany plik na Twoim komputerze lokalnym. Za jego pomocą będziesz mógł wgrać Twoją bazę kontaktów do innej aplikacji obsługującej pocztę e-mail.

Przygotowanie pliku CSV

Ze względu ilość dostępnych pól w budowie pliku CSV, przed wykonaniem importu danych, sugerujemy wykonanie eksportu pliku .csv z serwisu poczta.home.pl, zgodnie z powyższą instrukcją. W pobranym pliku .csv można zweryfikować układ i nazwy kolumn, z których dane będą importowane do książki adresowej.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.