W sklepie Sellastik za pomocą pliku CSV możesz m.in. importować i eksportować produkty, a dzięki temu łatwo aktualizować swój katalog produktów. Plikiem importu możesz też szybko przenieść bazę swoich klientów (np. z innego sklepu) do Sellastika.
Poniżej znajdziesz odnośniki do artykułów, w których opisaliśmy kolumny obsługiwane w Sellastiku, wraz z informacjami o tym, czego dotyczą i jak je wypełniać.
- Kolumny CSV dla produktów
Te kolumny przydadzą Ci się, jeśli chcesz dodać nowe produkty lub zaktualizować istniejące. Możesz m.in. zmieniać ustawienia śledzenia zapasów dla produktów, przypisać produkty do kategorii lub prezentować je na stronie głównej sklepu, określać metody wysyłki dla produktu, dodać produkty powiązane. - Kolumny CSV dla opcji produktu i pól do uzupełnienia przez klienta
Te kolumny przydadzą Ci się, jeśli chcesz dodać lub edytować opcje produktu.- Dowiedz się więcej o opcjach produktu.
- Kolumny CSV dla wariantów produktu
Te kolumny przydadzą Ci się, jeśli chcesz dodać lub edytować warianty produktu.- Dowiedz się więcej o wariantach produktu.
- Kolumny CSV dla plików produktów
Te kolumny przydadzą Ci się, jeśli chcesz dodać lub edytować pliki produktów w Twoim sklepie. - Kolumny CSV dla kategorii
Te kolumny przydadzą Ci się do zarządzania kategoriami w Twoim sklepie. Możesz np. dodać nowe kategorie i edytować istniejące, dostosować ich opisy SEO i adresy URL.- Dowiedz się więcej o kategoriach produktów.
- Kolumny CSV dla przekierowań
Te kolumny przydadzą Ci się do tworzenia i edytowania przekierowań w Instant Site. - Kolumny CSV dla klientów
Te kolumny przydadzą Ci się do zarządzania bazą klientów Twojego sklepu. Możesz dodać nowych klientów i edytować obecnych. - Lista kodów języków
Ta lista przyda Ci się, jeśli masz wielojęzyczny sklep i korzystasz z plików importowania. Znajdziesz tu kody języków, które należy wprowadzić w nazwach kolumn przeznaczonych do dodawania i aktualizacji produktów i kategorii w dodatkowym języku.