Do czego służy opcja „Blog”?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem opcji menu Wygląd i treści > Blog możesz dokonać zmian w ustawieniach Bloga na stronie sklepu. Dostępne tu opcje, obejmują konfigurację systemu wyświetlania wpisów, zarządzania komentarzami i opiniami do wpisów, a także budową hiperłączy kierujących do poszczególnych wpisów.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej czym jest blog w sklepie internetowym Shoper.

Dodawanie wpisów, zarządzanie komentarzami oraz kategoriami, możesz rozpocząć od panelu zarządzania blogiem. Przejdź do opcji menu Wygląd i treści > BLOG, a następnie rozpocznij dodawanie wpisów i prowadzenie bloga na stronie sklepu.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o dodawaniu i edycji wpisów, komentarzy i kategorii.

Jeśli chcesz, aby na stronie sklepu, poza standardowym widokiem wpisów, dostępne były także inne elementy, jak wybór kategorii, chmura tagów, archiwum, możesz dodać odpowiednie moduły. W tym celu przejdź do opcji menu Wygląd i treści > Wygląd sklepu > AKTYWNY STYL GRAFICZNY.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o wstawianiu modułów bloga na stronie sklepu Shoper.

Ustawienia bloga

W dostępnym widoku znajdziesz następujące ustawienia bloga sklepu internetowego:

  • Wpisów na stronę – ustaw, ile wpisów będzie jednocześnie widocznych na stronie bloga. Ustawienia ilości wpisów widocznych w module, możesz skonfigurować bezpośrednio w sekcji Wygląd i treści –> Wygląd sklepu –> Obecny styl graficzny –> Moduły, przechodząc do edycji modułu bloga,

  • Włącz komentarze do wpisów – oznacz jako aktywne, jeśli chcesz, aby inni użytkownicy mieli możliwość komentowania dodanych na blogu wpisów,

  • Tylko zalogowani mogą dodawać opinie – oznacz jako aktywne, jeśli chcesz aby tylko zalogowani użytkownicy, Twoi klienci, mogli dodawać komentarze do wpisów,

  • Pokazuj opinie dopiero po zatwierdzeniu – oznacz jako aktywne, jeśli chcesz moderować komentarzami do wpisów i ręcznie akceptować ich publikację. Dzięki temu będziesz miał większą kontrolę nad treściami pojawiającymi się w sklepie,

  • Włącz pobieranie plików załączonych do wpisu – jeśli dodałeś pliki do wpisu na blogu, np. grafikę, możesz zablokować możliwość jej pobierania,

  • Tylko zalogowani mogą pobierać pliki – oznacz jako aktywne, jeśli chcesz aby tylko zalogowani użytkownicy, Twoi klienci, mogli pobierać pliki, które dodałeś do wpisu. Jest to wygodne rozwiązanie, aby prezentować treści i dodatkowe materiały, tylko dla wybranego grona użytkowników Internetu, tj. Twoich klientów,

  • SEO – w tej sekcji, możesz zdefiniować w jakiej postaci będą wyświetlane linki na stronie sklepu.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie