Do czego służy opcja menu: Blog?


Jak założyć bloga w sklepie?

Za pośrednictwem opcji menu ZAWARTOŚĆ > BLOG dodasz artykuły informacyjne i wpisy do swojej strony, które będą wyświetlane na stronie głównej sklepu lub w module Blog (w zależności wybranych przez Ciebie ustawień). W ten sposób możesz informować odwiedzających o aktualnościach oraz innych nowościach w Twoim sklepie, a także prowadzić dyskusję n/t dodanych informacji. Za pomocą odpowiednich artykułów/wpisów możesz zachęcić Klienta do częstszych odwiedzin, które na pewno zaprocentują sprzedażą.

Menu Blog jest odpowiednikiem menu Artykuły. Wraz z kolejnymi aktualizacjami sklepu, funkcjonalność artykułów została rozszerzona o nowe funkcje, np. przypisywanie do kategorii, dodawanie tagów oraz możliwość komentowania. Jeśli do tej pory korzystałeś z menu Artykuły, dotychczasowe wpisy zostaną automatycznie przeniesione do Bloga.

Wpisy na blogu pozwalają opisać najnowsze wydarzenia i wyświetlić je na głównej stronie Twojego sklepu. Kolejność wyświetlania wpisów możesz zmienić, klikając na ikonie strzałki i przeciągając dany wpis w górę lub w dół. Dzięki dodatkowym kategoriom, użytkownik może filtrować dodane wpisy, a moduł komentowania, pozwoli rozpocząć dyskusję z innymi użytkownikami strony.

Pamiętaj, że Klienci chętniej kupują w sklepach, z którymi są związani emocjonalnie. Publikuj zatem artykuły, wpisy, informacje i nowości związane z Twoją działalnością, czy branżą. Spraw, by Klient znalazł u Ciebie pożyteczne informacje, które przekonają go, że jesteś profesjonalistą. Zadawaj pytania i wchodź w Klientami w interakcję, dzięki temu poznasz ich zdanie na temat funkcjonowania sklepu, przedstawionej oferty, a także zbudujesz społeczność, która będzie maksymalizowała zyski sklepu.
eSklep - Zawartość - Blog - Wpisy - Przykładowa lista artykułów na blogu

Parametry artykułów:

Każdy wpis opisany jest następującymi parametrami:

Dane podstawowe:
  • Tytuł wpisy – zainteresuj Klienta, wpisując ciekawy i warty uwagi tytuł.
  • Autor – określ kto jest autorem artykułu.
  • Data – data publikacji artykułu.
  • Strona główna – wybierz tę opcję, jeśli artykuł ma być wyświetlany na stronie głównej sklepu nad sekcją nad Polecamy.
  • Moduł – wybierz tę opcję, jeśli artykuł ma być wyświetlany w module. Położeniem modułu z artykułami możesz zarządzać w opcji menu KONFIGURACJA –> WYGLĄD –> AKTYWNY STYL GRAFICZNY – w zakładce Moduły.
  • Aktywność – określ czy artykuł ma być włączony. Ustawienia publikacji artykułu możesz zmienić w każdej chwili,
  • Kategoria – przypisz wpis do wybranych kategorii, pozwoli to na tematyczne posegregowanie dodanych wpisów/artykułów i ich łatwe wyszukiwanie,
  • Tagi – wprowadź słowa kluczowe, po których dany wpis będzie rozpoznawany i wyszukiwany. Powielanie tych samych tagów w wielu wpisach, pozwoli na łatwe filtrowanie dodanych informacji wg. słów kluczowych,
  • Zdjęcie – dodaj grafikę dla dodanego wpisu,
  • Skrócona treść wpisu – wprowadź krótki opis dodawanego wpisu, który będzie prezentowany na stronie głównej sklepu lub w module. Pozwoli to na wstępne zapoznanie się z zawartością wpisu,
  • Treść wpisu – wprowadź cały tekst, jaki przygotowałeś do publikacji, będzie on dostępny po wejściu w opcje wyświetlania wpisu.
    Konfiguracja wpisów na blogu eSklepu
Komentarze:
  • w tym miejscu możesz zarządzać komentarzami, które zostały dodane przez użytkowników do opublikowanego na stronie sklepu wpisu, jednego, wybranego. Warto pamiętać, że użytkownicy Internetu cenią sobie możliwość wypowiedzi w wielu tematach, dlatego sugerujemy zachowanie oryginalnej treści komentarzy, a w przypadku wątpliwości co do ich rozumienia, skonsultowanie tego z Klientem.
Pozycjonowanie:
  • w tym miejscu określ słowa kluczowe dla artykułu, np. krótki opis lub inne słowa, które kojarzą się z tematem artykułu. Warto wpisywać słowa kluczowe, które są powiązane z treścią artykułu, ponieważ to na ich podstawie wyszukiwarki określają jego pozycję w wynikach wyszukiwania.
Pliki:
  • w tym miejscu możesz zarządzać plikami dołączonymi do opublikowanego, konretnego wpisu. Mogą to być grafiki, pliki dokumentów itp.. Podczas dodawania plików, warto wprowadzić ich krótki opis, aby można było łatwo zidentyfikować plik oraz jego przeznaczenie.
    pozycjonowanie wpisów na blogu

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub