Dowiedz się, jak w prosty sposób połączyć program do fakturowania eKsięgowość z eSklepem i w pełni korzystać z księgowości online. Bez ręcznego dodawania stanów magazynowych – szybko i przyjemnie. Przejrzysta integracja Twojego magazynu i dokumentów. Aplikacja eKsięgowość w eSklepie, umożliwia konfigurację usługi tak, aby była zgodna z preferencjami i potrzebami Twojego biznesu.
SPIS TREŚCI
Jak zintegrować program do fakturowania eKsięgowość z eSklepem?
- Zaloguj się do swojego panelu administracyjnego eSklep.
- Po lewej stronie menu rozwiń Dodatki i Integracje, następnie znajdź na liście Aplikacje.
- Wyszukaj i wybierz aplikację eKsięgowość.
- Po wybraniu produktu kliknij Zainstaluj Aplikację.
- Zapoznaj się z działaniem aplikacji eKsięgowość, następnie zaznacz akceptację regulaminu. Kliknij Instaluj.
- Aplikacja eKsięgowość została zainstalowana.
Integracja i ustawienia w eSklepie
- Przejdź do menu po lewej stronie. Rozwiń Dodatki i integracje, wybierz Moje aplikacje.
- Wybierz przycisk Konfiguracja (DEV).
- Wprowadź swoje dane do logowania z usługi eKsięgowość.
- Ustaw metody wystawiania dokumentów oraz magazynu, sugerując się własnymi preferencjami.
- Zapisz dane.
- W tym momencie otrzymasz komunikat, że konfiguracja została zapisana.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.
Przerzuć się na księgowość online
Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.