Jeszcze nigdy prowadzenie firmowej księgowości nie było tak proste! Korzystając z pakietu eKsięgowość nie musisz już trzymać stosu segregatorów z dokumentami, a wszelkie formalności możesz załatwić kilkoma kliknięciami – bez księgowej, bez biura, bez wychodzenia z domu.
Fakturowanie jeszcze nigdy nie było prostsze! Za pomocą panelu eKsięgowość możesz dodać i zapisać dane klienta, które będziesz mógł użyć podczas wystawiania faktur oraz innych dokumentów.
Jak dodać nowego Klienta w panelu eKsięgowość?
- Zaloguj się do panelu eKsięgowość
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu “Kontrahenci” w górnej części ekranu.
-
Na ekranie zostanie wyświetlona lista dodanych już klientów. Kliknij przycisk “Dodaj klienta” w górnej części ekranu, aby dodać dane nowego klienta do systemu.
-
Na ekranie zostanie wyświetlona propozycja znalezienia firmy po numerze NIP. W takim przypadku wystarczy podać NIP firmy, z którą rozpoczynasz współpracę, a wszystkie jej dane zostaną automatycznie pobrane z bazy Głównego Urzędu Statystycznego.
Możesz też kliknąć przycisk “Dodaj klienta ręcznie”, aby samodzielnie podać wszystkie dane nowego klienta.
-
Na następnym ekranie zostanie wyświetlony formularz, w którym należy wpisać szczegółowe dane nowego klienta (np. dane kontaktowe, ustawienia płatności). Jeśli w poprzednim kroku wybrałeś opcję znalezienia firmy po numerze NIP, większość najważniejszych pól zostanie wtedy automatycznie uzupełniona (np. nazwa firmy, numer regon, dane adresowe).
- Po uzupełnieniu wszystkich informacji o kliencie, kliknij przycisk “Dodaj klienta”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
- Na ekranie powinno zostać wyświetlone powiadomienie o dodaniu nowego klienta. Nowy klient zostanie wyświetlony na liście wszystkich dodanych już klientów.
Przerzuć się na księgowość online
Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com