Jak dodać nowego Klienta do usługi eKsięgowość?


Jeszcze nigdy prowadzenie firmowej księgowości nie było tak proste! Korzystając z pakietu eKsięgowość nie musisz już trzymać stosu segregatorów z dokumentami, a wszelkie formalności możesz załatwić kilkoma kliknięciami – bez księgowej, bez biura, bez wychodzenia z domu.

Fakturowanie jeszcze nigdy nie było prostsze! Za pomocą panelu eKsięgowość możesz dodać i zapisać dane klienta, które będziesz mógł użyć podczas wystawiania faktur oraz innych dokumentów.

eKsięgowość - Przykładowe funkcję pakietu - Zaloguj się do usługi, Dodaj kontrahenta

Jak dodać nowego Klienta w panelu eKsięgowość?

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość
  2. Kliknij opcję menu “Kontrahenci” w górnej części ekranu.

    eKsięgowość - Wybierz opcję menu Kontrahenci

  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista dodanych już klientów. Kliknij przycisk “Dodaj klienta” w górnej części ekranu, aby dodać dane nowego klienta do systemu.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Kliknij przycisk Dodaj klienta

  4. Na ekranie zostanie wyświetlona propozycja znalezienia firmy po numerze NIP. W takim przypadku wystarczy podać NIP firmy, z którą rozpoczynasz współpracę, a wszystkie jej dane zostaną automatycznie pobrane z bazy Głównego Urzędu Statystycznego.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - GUS - Podaj NIP firmy

    Możesz też kliknąć przycisk “Dodaj klienta ręcznie”, aby samodzielnie podać wszystkie dane nowego klienta.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Podaj wszystkie dane nowego klienta

  5. Na następnym ekranie zostanie wyświetlony formularz, w którym należy wpisać szczegółowe dane nowego klienta (np. dane kontaktowe, ustawienia płatności). Jeśli w poprzednim kroku wybrałeś opcję znalezienia firmy po numerze NIP, większość najważniejszych pól zostanie wtedy automatycznie uzupełniona (np. nazwa firmy, numer regon, dane adresowe).

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Dodaj klienta ręcznie - Wpisz szczegółowe dane nowego klienta

  6. Po uzupełnieniu wszystkich informacji o kliencie, kliknij przycisk “Dodaj klienta”, który znajduje się w dolnej części ekranu.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Dodaj klienta ręcznie - Formularz - Kliknij przycisk Dodaj klienta

  7. Na ekranie powinno zostać wyświetlone powiadomienie o dodaniu nowego klienta. Nowy klient zostanie wyświetlony na liście wszystkich dodanych już klientów.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Dodaj klienta ręcznie - Formularz - Dodaj klienta - Dodano nowego Klienta

WAŻNE! Po dodaniu nowego klienta do systemu, będziesz mógł tworzyć faktury oraz inne dokumenty, które zostaną wystawione na dane utworzonego klienta.

Przerzuć się na księgowość online

Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie