Jak dodać nowego Klienta do usługi eKsięgowość?


Jeszcze nigdy prowadzenie firmowej księgowości nie było tak proste! Korzystając z pakietu eKsięgowość nie musisz już trzymać stosu segregatorów z dokumentami, a wszelkie formalności możesz załatwić kilkoma kliknięciami – bez księgowej, bez biura, bez wychodzenia z domu.

Fakturowanie jeszcze nigdy nie było prostsze! Za pomocą panelu eKsięgowość możesz dodać i zapisać dane klienta, które będziesz mógł użyć podczas wystawiania faktur oraz innych dokumentów.

eKsięgowość - Przykładowe funkcję pakietu - Zaloguj się do usługi, Dodaj kontrahenta

Jak dodać nowego Klienta w panelu eKsięgowość?

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość
  2. Kliknij opcję menu “Kontrahenci” w górnej części ekranu.

    eKsięgowość - Wybierz opcję menu Kontrahenci

  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista dodanych już klientów. Kliknij przycisk “Dodaj klienta” w górnej części ekranu, aby dodać dane nowego klienta do systemu.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Kliknij przycisk Dodaj klienta

  4. Na ekranie zostanie wyświetlona propozycja znalezienia firmy po numerze NIP. W takim przypadku wystarczy podać NIP firmy, z którą rozpoczynasz współpracę, a wszystkie jej dane zostaną automatycznie pobrane z bazy Głównego Urzędu Statystycznego.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - GUS - Podaj NIP firmy

    Możesz też kliknąć przycisk “Dodaj klienta ręcznie”, aby samodzielnie podać wszystkie dane nowego klienta.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Podaj wszystkie dane nowego klienta

  5. Na następnym ekranie zostanie wyświetlony formularz, w którym należy wpisać szczegółowe dane nowego klienta (np. dane kontaktowe, ustawienia płatności). Jeśli w poprzednim kroku wybrałeś opcję znalezienia firmy po numerze NIP, większość najważniejszych pól zostanie wtedy automatycznie uzupełniona (np. nazwa firmy, numer regon, dane adresowe).

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Dodaj klienta ręcznie - Wpisz szczegółowe dane nowego klienta

  6. Po uzupełnieniu wszystkich informacji o kliencie, kliknij przycisk “Dodaj klienta”, który znajduje się w dolnej części ekranu.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Dodaj klienta ręcznie - Formularz - Kliknij przycisk Dodaj klienta

  7. Na ekranie powinno zostać wyświetlone powiadomienie o dodaniu nowego klienta. Nowy klient zostanie wyświetlony na liście wszystkich dodanych już klientów.

    eKsięgowość - Kontrahenci - Dodaj klienta - Dodaj klienta ręcznie - Formularz - Dodaj klienta - Dodano nowego Klienta

WAŻNE! Po dodaniu nowego klienta do systemu, będziesz mógł tworzyć faktury oraz inne dokumenty, które zostaną wystawione na dane utworzonego klienta.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Przerzuć się na księgowość online

Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.