Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?
- Zaloguj się do panelu eKsięgowość
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu “Ustawienia” w prawym górnym rogu ekranu.
-
Kliknij zakładkę “Powiadomienia”.
-
Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala zmienić treść wysyłanych powiadomień. Wybierz te powiadomienie, które chcesz zmodyfikować, np. wiadomość, w której wysyłana jest faktura do klienta lub treść automatycznej wiadomości przypominającej o wpłacie. W górnej części ekranu możesz aktywować powiadomienie o przekroczonym terminie płatności za fakturę.
WAŻNE! W treści powiadomień możesz korzystać ze znaczników. Lista dostępnych znaczników znajduje się na dole ekranu. - Po wprowadzeniu odpowiednich zmian, kliknij przycisk “Zapisz dane”.
Przerzuć się na księgowość online
Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com