Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?
- Zaloguj się do panelu eKsięgowość
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu “Ustawienia” w prawym górnym rogu ekranu.
- Po lewej stronie znajdziesz „E-mail” i podpięte do niego opcje „Wysłanie faktury” i „Ponaglenia”.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala zmienić treść wysyłanych powiadomień.
- WAŻNE! W treści powiadomień możesz korzystać ze znaczników, które na fakturze zostaną zastąpione faktycznymi danymi
[nazwa_klienta],
[numer_faktury],
[data_platnosci],
[wartosc_brutto],
[adres_korespondencyjny],
[nazwa_firmy],
[telefon],
[e-mail
- WAŻNE! W treści powiadomień możesz korzystać ze znaczników, które na fakturze zostaną zastąpione faktycznymi danymi
- Po wprowadzeniu odpowiednich zmian, kliknij przycisk “Zapisz dane”.
- Możesz także zmienić treść ponagleń. Aby wyświetlił się formularz zaznacz „Wyślij e-mail do klienta”.
Przerzuć się na księgowość online
Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.