Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?

Nie musisz stać już w kolejkach na poczcie czy jeździć do klientów z fakturami. Od teraz Twoi klienci będą automatycznie dostawać faktury na zdefiniowany adres e-mail. Możesz im również przypomnieć o wpłacie lub podziękować za jej dokonanie.Za pomocą panelu eKsięgowość możesz zarządzać treścią powiadomień wysyłanych do klientów, np. wiadomość, w której wysyłana jest faktura do klienta lub treść automatycznej wiadomości przypominającej o wpłacie. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak zmienić treść wysyłanych powiadomień.

Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość
  2. Kliknij opcję menu “Ustawienia” w prawym górnym rogu ekranu.
    Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?
  3. Po lewej stronie znajdziesz „E-mail” i podpięte do niego opcje „Wysłanie faktury” i „Ponaglenia”.
    Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala zmienić treść wysyłanych powiadomień.
    Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?

    • WAŻNE! W treści powiadomień możesz korzystać ze znaczników, które na fakturze zostaną zastąpione faktycznymi danymi
      [nazwa_klienta],
      [numer_faktury],
      [data_platnosci],
      [wartosc_brutto],
      [adres_korespondencyjny],
      [nazwa_firmy],
      [telefon],
      [e-mail
  5. Po wprowadzeniu odpowiednich zmian, kliknij przycisk “Zapisz dane”.
  6. Możesz także zmienić treść ponagleń. Aby wyświetlił się formularz zaznacz „Wyślij e-mail do klienta”.
Funkcja działa wyłącznie dla wydrukowanych (lub wysłanych) faktur.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Przerzuć się na księgowość online

Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.