Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?


Nie musisz stać już w kolejkach na poczcie czy jeździć do klientów z fakturami. Od teraz Twoi klienci będą automatycznie dostawać faktury na zdefiniowany adres e-mail. Możesz im również przypomnieć o wpłacie lub podziękować za jej dokonanie.Za pomocą panelu eKsięgowość możesz zarządzać treścią powiadomień wysyłanych do klientów, np. wiadomość, w której wysyłana jest faktura do klienta lub treść automatycznej wiadomości przypominającej o wpłacie. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak zmienić treść wysyłanych powiadomień.

Jak zmienić ustawienia powiadomień wysyłanych do klienta?

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość
  2. Kliknij opcję menu “Ustawienia” w prawym górnym rogu ekranu.

    eKsięgowość - Kliknij opcję menu Ustawienia

  3. Kliknij zakładkę “Powiadomienia”.
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala zmienić treść wysyłanych powiadomień. Wybierz te powiadomienie, które chcesz zmodyfikować, np. wiadomość, w której wysyłana jest faktura do klienta lub treść automatycznej wiadomości przypominającej o wpłacie. W górnej części ekranu możesz aktywować powiadomienie o przekroczonym terminie płatności za fakturę.

    WAŻNE! W treści powiadomień możesz korzystać ze znaczników. Lista dostępnych znaczników znajduje się na dole ekranu.

    eKsięgowość - Ustawienia - Powiadomienia - Formularz - E-mail do klienta - Wybierz powiadomienie, które chcesz zmodyfikować

  5. Po wprowadzeniu odpowiednich zmian, kliknij przycisk “Zapisz dane”.
WAŻNE! Zwróć uwagę, że za pośrednictwem zakładek w górnej części ekranu ustawień, możesz przejść do konfiguracji innych opcji (np. ustawienia powiadomień, szczegółowe ustawienia faktur, tworzenie/usuwanie administratorów z dostępem do konta czy też zmiana ustawień magazynu).

Przerzuć się na księgowość online

Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie