Jak zalogować się do nowego Panelu Klienta home.pl?

Panel Klienta home.pl znajduje się pod adresem: onelogin.home.pl i służy do zarządzania usługami (m.in. hosting i domeny), które zostały zarejestrowane w home.pl. Po zalogowaniu do Panelu Klienta home.pl, możesz przejść do konfiguracji serwerów, domen, skrzynek e-mail, ale również do rozliczeń i płatności.

Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę,
  • zarządzać właściwymi oraz kontaktowymi danymi abonenta.

Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?

  1. Aby zalogować się do Panelu Klienta home.pl, należy wejść na stronę: onelogin.home.pl
  2. Po wyświetleniu formularza logowania, wypełnij wymagane pola:
    • Nazwa użytkownika – wpisz nazwę użytkownika w postaci adresu e-mail.
    • Hasło – wpisz hasło dostępu. Jeśli nie pamiętasz hasła kliknij: Zapomniałeś hasła?
    Za pomocą opcji “Język” możesz zmienić język interfejsu, który zostanie załadowany po poprawnym zalogowaniu.
  3. Kliknij przycisk: Zaloguj, logowanie do Panelu Klienta home.pl będzie trwało ułamek sekundy.

Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl?

Jeśli po zalogowaniu do Panelu Klienta home.pl, będziesz nieaktywny przez 30 minut (czyli nie będziesz wykonywał żadnych operacji w Panelu Klienta home.pl), to z powodów bezpieczeństwa zostaniesz automatycznie wylogowany z panelu administracyjnego. Po upływie tego okresu czasu, będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu Klienta home.pl (wpisać nazwę użytkownika oraz hasło dostępu).

Po upływie 25 minut nieaktywności, na ekranie zostanie wyświetlony ekran przypominający o tym, że z powodu nieaktywności nastąpi automatyczne wylogowanie z Panelu Klienta home.pl. Aby kontynuować dalej prace z panelem administracyjnym i uniknąć wygaśnięcia sesji, kliknij przycisk Kontynuuj.

Jeśli nie klikniesz Kontynuuj, Twoja sesja wygaśnie i będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu Klienta home.pl, aby kontynuować pracę w panelu administracyjnym.

Nie mogę zalogować się do panelu klienta?

Jeśli posiadasz usługi zarejestrowane przed 26 maja 2018 roku i dotychczas logowałeś się do panelu klienta wskazując identyfikator/nazwę posiadanej usługi, skorzystaj z tego schematu logowania. Zostaniesz zalogowany do poprzedniej wersji panelu administracyjnego, gdzie znajdziesz wcześniej zarejestrowane usługi.

  • Powinieneś wiedzieć, że 26 maja 2018 roku, uruchomiliśmy dla naszych obecnych i nowych Klientów nowy panel administracyjny oraz serwis WWW, przez który m.in.  możesz dokonać logowania lub rejestracji nowych usług. W najbliższym czasie otrzymasz informacje dot. przeniesienia usług do nowego panelu (jeśli posiadasz usługi w jego poprzedniej wersji).
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub