Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?

Logowanie do panelu możliwe jest pod adresem: panel.home.pl lub po kliknięciu ikony Panel w prawym górnym rogu na naszej stronie:

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu klienta w home.pl?

Mechanizm logowania identyfikuje konto (czy znajduje się na nowej czy poprzedniej platformie home.pl) i następnie kieruje po prawidłowym logowaniu do nowej lub poprzedniej wersji Panelu klienta.

Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?

  1. Przejdź na stronę: panel.home.pl lub kliknij ikonę Panel na stronie: home.pl
  2. Wprowadź swój login (w zależności od tego, na której platformie posiadasz usługi w home.pl):
    • Wprowadź jako login swój adres e-mail.
    • jeśli dokonałeś zamówienia usług przed 27 maja 2018 roku, wprowadź jako login identyfikator usługi, do której chcesz się zalogować, np.: serwer123456, moja-domena.pl, sklep123456.
      Dowiedz się więcej o identyfikatorach usług na poprzedniej platformie home.pl.
  3. Wprowadź hasło dostępu. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zmienić na inne. Dowiedz się, jak zmienić hasło do Panelu Klienta.
    Panel klienta home.pl - Okno logowania - Zaloguj się
  4. Kliknij przycisk Zaloguj się. W zależności od poprawności wpisanej nazwy usługi oraz hasła, zostaniesz zalogowany do Panelu Klienta na nowej lub poprzedniej platformie.

Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę,
  • zarządzać danymi abonenta oraz danymi kontaktowymi.

Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl?

Jeśli po zalogowaniu do Panelu Klienta, będziesz nieaktywny przez 30 minut (czyli nie będziesz wykonywał żadnych operacji w Panelu Klienta), to z powodów bezpieczeństwa zostaniesz automatycznie wylogowany z panelu administracyjnego. Po upływie tego okresu czasu, będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu klienta (wpisać nazwę użytkownika oraz hasło dostępu).

Panel klienta home.pl - Twoja sesja wkrótce wygaśnie - Naciśnij przycisk Kontynuuj aby dalej pracować

Po upływie 25 minut nieaktywności, na ekranie zostanie wyświetlony ekran przypominający o tym, że z powodu nieaktywności nastąpi automatyczne wylogowanie z Panelu Klienta. Aby kontynuować dalej prace z panelem administracyjnym i uniknąć wygaśnięcia sesji, kliknij przycisk Kontynuuj.

Jeśli nie klikniesz Kontynuuj, Twoja sesja wygaśnie i będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu Klienta, aby kontynuować pracę w panelu administracyjnym.

Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta home.pl

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta w home.pl, możesz je zmienić na inne. Dowiedz się, jak zmienić hasło do Panelu Klienta.

Jeśli posiadasz usługi zarejestrowane przed 26 maja 2018 roku i dotychczas logowałeś się do Panelu klienta wpisując identyfikator / nazwę posiadanej usługi (np. serwer123456 lub twojadomena.pl), to nadal korzystaj ze starego schematu logowania. Tym sposobem zostaniesz zalogowany do poprzedniej wersji Panelu klienta, gdzie znajdziesz wszystkie wcześniej zarejestrowane usługi.