Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2021
Po każdym założeniu nowego konta w home.pl oraz po każdym utworzeniu kolejnego użytkownika w Panelu klienta home.pl, należy potwierdzić adres e-mail, który został podany jako kontaktowy. W tym celu należy odebrać wiadomość e-mail, która po zakończonej rejestracji konta, zostanie automatycznie wysłana na podany adres e-mail i kliknąć czerwony przycisk Potwierdź adres e-mail.
Rys. Przykładowa wiadomość e-mail wysyłana po zakończonej rejestracji konta.
Zachęcamy do potwierdzenia adresu e-mail, abyś miał pewność, że wszelkie komunikaty odnośnie Twojego konta w home.pl będą poprawnie dostarczane na Twoją kontaktową skrzynkę e-mail (np. powiadomienia o zbliżającym się końcu abonamentu usług lub o wystawieniu faktur VAT).
Potwierdzenie adresu e-mail dotyczy również dodatkowych kont użytkowników, którzy mogą zostać utworzeni w Panelu klienta home.pl. Po utworzeniu kolejnego użytkownika, który ma mieć dostęp do Twojego konta, należy potwierdzić jego adres e-mail. Podczas procesu potwierdzania adresu e-mail, będziesz musiał również nadać hasło dostępu do utworzonego konta użytkownika. Kliknij tutaj, aby przeczytać o dokańczaniu aktywacji kont użytkowników.