Przekierowanie poczty – typy przekierowań przy domenie

Poczta wybrana przez tysiące firm

Podczas przypisywania domeny do hostingu możesz zmienić ustawienia przekierowania poczty w domenie. W sekcji: Obsługa poczty możesz przekierować pocztę e-mail, która przychodzi na adres Twojej domeny.

Oznacza to, że możesz skierować ruch poczty e-mail z domeny:

  • na serwer w home.pl
  • inny serwer pocztowy (za pomocą rekordów MX)
  • na inny jeden adres e-mail.
  • lub wyłączyć obsługę poczty przy wybranej domenie.

 

Przykładowo, domenę możesz przypisać do serwera w home.pl w celu obsługi poczty utworzonej na tym serwerze, natomiast ruch WWW może zostać przekierowany na stronę opublikowaną na zewnętrznym serwerze (lub odwrotnie).

Po ustawieniu przekierowania poczty, cały ruch poczty e-mail w konfigurowanej domenie zostanie przekierowany zgodnie z ustawioną konfiguracją (przekierowanie poczty w domenie obejmie wszystkie adresy e-mail w domenie).

Poczta home.pl - Przekierowanie poczty - Wybierz Rodzaj przekierowania

  • W celu zmiany przekierowania poczty wybierz rodzaj przekierowania:
    • Twój serwer – wybierz tę opcję, jeśli cały ruch poczty e-mail w Twojej domenie ma zostać skierowany na serwer w home.pl, do którego domena została przypisana. Skrzynki e-mail utworzone na tym serwerze będą mogły korzystać z adresów e-mail w postaci, np.: kowalski@twojadomena.pl.
    • Inne rekordy MX – wybierz tę opcję, jeśli chcesz cały ruch poczty e-mail w Twojej domenie skierować na inny zewnętrzny serwer. W polach poniżej wpisz adresy serwerów pocztowych, na które ma zostać przekierowana poczta. Możesz wpisać maksymalnie 4 adresy serwerów pocztowych. Podczas dodawania adresów, należy określić priorytety dla serwerów pocztowych, np. 10, 20, 30, 40.
      Przekieruj ruch poczty e-mail w domenie na inny serwer za pomocą rekordów MX
    • Przekierowanie e-mail – po wybraniu tego rodzaju przekierowania poczty, w polu poniżej wpisz jeden adres e-mail, na który będą kierowane wszystkie wiadomości wysłane na dowolny adres e-mail w konfigurowanej domenie (np. biuro@twojadomena.pl lub kowalski@twojadomena.pl).
      Przekieruj cały ruch poczty e-mail w domenie na inny adres e-mail
    • Brak obsługi poczty (brak rekordów MX) – wybierz tę opcję, jeśli nie chcesz tworzyć rekordów MX. Będzie to równoznaczne z tym, że przy domenie nie będzie włączona obsługa poczty e-mail. Po wybraniu tej opcji, skrzynki e-mail utworzone na Twoim hostingu w home.pl nie będą mogły korzystać z adresu domeny.
      Jak ustawić nie obsługiwanie poczty e-mail przy domenie?
    • Catch-All – włączenie tej funkcji pozwala na przechwytywanie wiadomości e-mail wysłanych na nieistniejące lub błędnie wprowadzone adresy pocztowe utworzonych w domenie, np.: buiro@twojadomena.pl. Więcej informacji o funkcji catch-all znajdziesz pod tym adresem.
      Włącz lub wyłącz funkcję catch-all przy domenie

    Funkcja catch-all jest standardem przy obsłudze większej ilości wiadomości e-mail. Często zdarza się, że pod wpływem pośpiechu wysyłamy wiadomość e-mail na niepoprawny adres, np. „bbuiro@domena.pl”. Najczęściej w podobnych przypadkach otrzymamy zwrotną wiadomość e-mail od serwera adresata, że taki użytkownik (adres e-mail) nie istnieje. Funkcja catch-all pozwala odbierać wiadomości e-mail z błędem w adresie (przed znakiem „@”), co pozwala uniknąć niedostarczenia bardzo ważnej dla Ciebie korespondencji e-mail.

    Przykład: załóżmy, że posiadasz adres „biuro@twojadomena.pl”. Jeżeli funkcja catch-all jest włączona, a wysłana do Ciebie wiadomość e-mail zawiera błąd w nazwie przed znakiem @, np. literówkę „buiro@twojadomena.pl”, to taka wiadomość e-mail zostanie dostarczona. W przeciwnym razie, gdy opcja nie jest zaznaczona, to wiadomość tak zaadresowana zostanie odrzucona i nie dotrze do Ciebie.

  • Po kliknięciu przycisku: Wyślij, ustawienia domeny zostaną zapisane. Poczekaj kilka minut na odświeżenie ustawień serwera.
    Jeśli po kliknięciu przycisku: Wyślij, wyświetlany jest komunikat błędu o treści: “Wystąpił błąd podczas przypisywania domeny do serwera. Brak delegacji na serwery DNS dostawcy“, oznacza to, że próbujesz zmienić ustawienia domeny zewnętrznej, która została dodana do Panelu Klienta home.pl, ale nie została jeszcze wydelegowana na serwery DNS home.pl.
    • Jeśli wykonałeś już delegacje na odpowiednie serwery DNS home.pl, to musisz odczekać na odświeżenie serwerów DNS (trwa do 30h). Po tym czasie, wykonaj operacje przypisania domeny do hostingu ponownie.
    • Jeśli nie wykonałeś jeszcze delegacji domeny, to wykonaj tę operację za pośrednictwem panelu administracyjnego operatora, u którego domena jest obecnie zarejestrowana.

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub