Jak usunąć skrzynkę e-mail (Poczta Standard i Poczta Pro)

W Panelu Klienta home.pl możesz zarządzać skrzynkami e-mail tworzonymi w ramach usług Poczta Standard i Poczta Pro – m.in. dodawać nowe albo usuwać te, których już nie potrzebujesz. 

Jeśli potrzebujesz kolejnych skrzynek pocztowych, a limit wynikający z Twojego planu się wyczerpał, zawsze możesz dokupić kolejne: Jak zwiększyć liczbę skrzynek pocztowych w usługach Poczta Standard i Poczta Pro.

Jak usunąć skrzynkę e-mail w Panelu Klienta

  1. Przejdź do ustawień

  2. Wyświetli się lista wszystkich skrzynek, które są powiązane z Twoim kontem Klienta w home.pl – zarówno tych, które są utworzone w jednej z usług pocztowych (np. Poczcie Standard), jak i na hostingu. Screen z Panelu Klienta pokazujący, jak wygląda lista wszystkich skrzynek.
  3. Zaznacz checkbox znajdujący się z lewej strony wybranej skrzynki, a następnie kliknij przycisk USUŃ znajdujący się nad listą. Screen z Panelu Klienta home.pl pokazujący, w jaki sposób usunąć skrzynkę pocztową
  4. Następnie zatwierdź wybór. Screen z Panelu Klienta home.pl dot. instrukcji usuwania skrzynki pocztowej.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Poczta e-mail z własną domeną

Tylu użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.