Jak zmienić ustawienia funkcji catch-all na skrzynce e-mail?

Poczta wybrana przez tysiące firm

Często zdarza się, że pod wpływem pośpiechu nadawca wysyła wiadomość e-mail na niepoprawny adres, np. „bbuiro@domena.pl”. W takim przypadku wiadomości e-mail do nas nie dotrze, a sam nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że taki użytkownik (adres e-mail) nie istnieje.

Dzięki funkcji „catch-all” możemy zapobiec takiej sytuacji. Włączenie funkcji catch-all pozwoli nam odbierać wiadomości e-mail wysłane na adres naszej domeny, niezależnie od tego co jest wpisane przed znakiem „@domena.pl”. Jeśli nadawca popełni błąd w adresie e-mail przed znakiem „@”, to taka wiadomość do nas trafi na główny adres e-mail hostingu (serwera).

Jak zmienić ustawienia catch-all na skrzynce e-mail?

Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz zmienić ustawienia funkcji catch-all na Twoich skrzynkach e-mail:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Poczta
  3. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia catch-all.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia catch-all
  4. Kliknij przycisk Ustawienia antyspamowe.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Skrzynki e-mail - Kliknij przycisk Ustawienia antyspamowe
  5. Na ekranie w sekcji: Wyłącz funkcję Catch-all będziesz mógł zmienić ustawienia catch-all dla wybranej skrzynki.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Skrzynki e-mail - Ustawienia antyspamowe - Filtry i blokady - Zmień ustawienia w sekcji Wyłącz funkcję Catch-all

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie