Jak zmienić ustawienia funkcji catch-all na skrzynce e-mail?

Często zdarza się, że pod wpływem pośpiechu nadawca wysyła wiadomość e-mail na niepoprawny adres, np. „bbuiro@domena.pl”. W takim przypadku wiadomości e-mail do nas nie dotrze, a sam nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że taki użytkownik (adres e-mail) nie istnieje.

Dzięki funkcji „catch-all” możemy zapobiec takiej sytuacji. Włączenie funkcji catch-all pozwoli nam odbierać wiadomości e-mail wysłane na adres naszej domeny, niezależnie od tego co jest wpisane przed znakiem „@domena.pl”. Jeśli nadawca popełni błąd w adresie e-mail przed znakiem „@”, to taka wiadomość do nas trafi na główny adres e-mail hostingu (serwera).

Jak zmienić ustawienia catch-all na skrzynce e-mail?

Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz zmienić ustawienia funkcji catch-all na Twoich skrzynkach e-mail:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Poczta
  3. Kliknij w opcje skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia catch-all.
  4. Kliknij przycisk ustawienia Antyspam.
  5. Na ekranie skorzystaj z opcji Funkcja Catch-all zmieniając jej aktywność. Przeczytaj jak dokładnie działa funkcja Catch-All. 
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.