Nie działa SSH – Jak włączyć lub wyłączyć dostęp SSH?

W artykule znajdziesz informacje, związane z obsługą SSH w nowym Panelu klienta home.pl
Po zakończeniu rejestracji usługi hostingu w home.pl, połączenie SSH jest domyślnie aktywne (wyjątek stanowią usługi nie obsługujące funkcji SSH). W dowolnej chwili możesz wyłączyć (zablokować) dostęp SSH dla całego serwera i analogicznie ponownie go uruchomić. Zmiany wykonasz w panelu administracyjnym usługi hostingu.

WAŻNE! Wyłączenie dostępu SSH w preferencjach serwera, powoduje jego wyłączenie dla wszystkich kont w tym konta głównego hostingu.

 

  1. Przejdź do sekcji Usługi WWW i kliknij w nazwę wybranego serwera. Następnie:
    • w module Serwer WWW kliknij Ustawienia > Preferencje serwera, aby przejść do konfiguracji SSH dla całego serwera,
    • w module Konta FTP kliknij Opcje > Blokada dostępu, aby przejść do konfiguracji SSH dla poszczególnych kont użytkowników.

    Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Serwer WWW - Ustawienia - Wybierz Preferencje serwera

  2. W nowym widoku włącz lub wyłącz dostęp SSH.
    Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Serwer WWW - Ustawienia - Preferencje serwera - Włącz lub wyłącz dostęp SSH
Korzystasz z poprzedniej platformy home.pl? Sprawdź:

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie