Konfigurując skrzynkę e-mail w Poczcie home.pl, masz możliwość wyboru, jakie foldery pocztowe będą synchronizowane z użyciem protokołu IMAP.
Może zdarzyć się, że po uruchomieniu Poczty home.pl, niektóre foldery poczty nie będą widoczne. Zaistniała sytuacja może mieć odzwierciedlenie np. w konfiguracji tego samego konta pocztowego w zewnętrznym kliencie poczty e-mail, gdzie użytkownik ma możliwość samodzielnej konfiguracji subskrypcji folderów poczty IMAP. Informacje te, są zapisywane, a następnie przekazywane na serwer poczty e-mail oraz powielane w konfiguracji innych klientów poczty, np. Poczty home.pl
Jeśli po zalogowaniu do Poczty home.pl nie są widoczne wszystkie posiadane na koncie e-mail foldery (w tym utworzone np. w programie do obsługi poczty typu Outlook, Thunderbird), skorzystaj z poniższej instrukcji i włącz subskrypcję folderów IMAP:
- Zaloguj się do Poczty home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak zalogować się
- Przejdź do zakładki Poczta, a następnie po lewej stronie wybierz Moje foldery. Sprawdź, czy wszystkie foldery poczty e-mail są widoczne.
- Po zalogowaniu do Poczty home.pl, przejdź do opcji konta z rozwijanego menu wybierz Ustawienia.
- Po lewej stronie ekranu kliknij Poczta, a następnie odszukaj opcje Subskrypcja folderu IMAP – Zmień subskrypcję.
- W nowym widoku wybierz skrzynkę e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia i rozwiń drzewo folderów.
- Zaznacz foldery, których zawartość chcesz wyświetlić w Poczcie home.pl.
- Potwierdź ustawienia klikając Zapisz.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.