Jak utworzyć zintegrowany folder poczty e-mail?

Korzystając z konta pocztowego w home.pl i serwisu poczta.home.pl, masz możliwość skonfigurowana w nim wielu skrzynek e-mail. Dzięki takiemu rozwiązaniu, po zalogowaniu się do jednego konta, szybko sprawdzisz pocztę na innych skrzynkach e-mail oraz wyślesz wiadomość z tych kont. Rozwiązanie to działa tak, jakbyś w programie pocztowym zainstalowanym na komputerze, dodał kilka różnych kont pocztowych, aby szybko wysyłać z nich pocztę, bez potrzeby ponownego logowania.

Aby uprościć korzystanie z wielu skrzynek pocztowych, serwis poczta.home.pl umożliwia stworzenie, tzw. folderu zintegrowanego, czyli folderu lub grupy folderów, które będą pełniły rolę zbiorczego folderu skrzynki odbiorczej dla wielu kont. W ten sposób nie musisz sprawdzać każdego folderu z osobna, a kontrolujesz tylko jeden, do którego napływają wiadomości z wielu kont e-mail.

Folder taki jedynie wyświetla wiadomości e-mail. Nadal pozostaną one przypisane konkretnym kontom poczty e-mail.

  1. Zaloguj się do konta pocztowego w serwisie poczta.home.pl
  2. Jeśli nie posiadasz przypisanych kont zewnętrznych, przypisz je teraz. Przeczytaj więcej o konfiguracji zewnętrznych skrzynek poczty e-mail.
  3. Przejdź do Ustawień konta pocztowego.
  4. Przejdź do sekcji Konta.
  5. Edytuj ustawienia wybranej skrzynki e-mail (zarówno głównej, do której jesteś zalogowany, jak i pozostałych).
  6. Zaznacz opcję: Użyj ujednoliconej poczty dla tego konta. Powtórz konfigurację dla wybranych kont e-mail i Zapisz ustawienia.
  7. Wróć do głównego widoku poczty. Jeśli na górze listy folder nie pojawi się nowy folder, wyloguj się i zaloguj ponownie.

W powyższej konfiguracji, folder Skrzynka odbiorcza poczty zintegrowanej będzie wyświetlała wszystkie wiadomości e-mail, otrzymane na konta, dla których została ta funkcja aktywowana.

 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl