Jak zmienić ustawienia funkcji Catch-All w panelu beta.home.pl?

Działanie i konfiguracja funkcji catch-all

Ustawienia catch-all możesz zmienić na domenie oraz serwerze. Jeśli domena przypisana jest do serwera, na którym znajdują się skrzynki e-mail, wtedy ustawienia catch-all należy zmienić zarówno przy domenie jak i przy hostingu.

Czy funkcja catch-all jest włączona na serwerze? Czy funkcja catch-all jest włączona na domenie? Co się stanie z wiadomością wysłaną na nieistniejący adres e-mail?
TAK TAK Zostanie dostarczony na adres nazwa_serwera@home.pl *
TAK NIE Nie zostanie dostarczony. Nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że nie ma takiego użytkownika (adresu e-mail)
NIE TAK Nie zostanie dostarczony. Nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że nie ma takiego użytkownika (adresu e-mail)
NIE NIE Nie zostanie dostarczony. Nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że nie ma takiego użytkownika (adresu e-mail)
* Konto e-mail nazwa_serwera@home.pl tworzone jest automatycznie tuż po zarejestrowaniu w home.pl usługi typu serwer. Jest to tzw. konto główne serwera.
Przykład: jeśli posiadasz serwer o nazwie: serwer123456, to dla takiego serwera została utworzona skrzynka e-mail o adresie: serwer123456@home.plKonto główne serwera nie jest wyświetlane na liście skrzynek oraz nie możesz go usunąć. Hasło dostępu do tej skrzynki e-mail nadajesz podczas zamawiania hostingu, ale możesz je zmienić zgodnie z tym artykułem.
WAŻNE! Jeśli masz kilka serwerów w home.pl, to wiadomości trafią na konto główne serwera, do którego przypisana jest domena, a nie do tego, do którego przypisane są skrzynki e-mail.

Zmiana ustawień catch-all na serwerze w home.pl

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz zmienić ustawienia funkcji catch-all dla serwera:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Usługi WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij nazwę wybranego serwera, a następnie znajdź sekcję Poczta i wybierz przycisk Akcji i Ustawienia antyspamowe.
  4. Na wyświetlonym ekranie włącz catch-all.
  5. Po zapisaniu zmian, w widoku zarządzania serwerem, kliknij przycisk Akcje domen w sekcji Serwer WWW.
  6. Kliknij nazwę domeny, w obrębie której chcesz włączyć opcję catch-all.
  7. W zakładce Przekierowanie poczty, włącz catch-all.

Jak zmienić ustawienia catch-all na domenie w home.pl?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz zmienić ustawienia funkcji catch-all dla domeny:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Usługi WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu. Kliknij nazwę serwera, do którego przypisana jest domena.
  3. Po prawej stronie kliknij Akcje domen -> Lista przypisanych domen.
  4.  Wybierz domenę i edytuj jej ustawienia.
  5. Na wyświetlonym ekranie włącz catch-all.

Jeśli chcesz przekierować wiadomości e-mail, na inny adres poczty, niż konto głównego serwera, zaloguj się na główną skrzynkę poczty e-mail (serwer123456@home.pl) i ustaw odpowiednie przekierowanie poczty. Hasło dostępu do tej skrzynki e-mail nadajesz podczas zamawiania hostingu, ale możesz je zmienić zgodnie z tym artykułem.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub