Kod odzyskiwania pozwoli Ci zalogować się do Poczty home.pl z włączoną weryfikacją dwuetapową, kiedy z jakiegoś powodu nie będziesz mieć dostępu do urządzenia z aplikacją uwierzytelniającą. Jeśli w trakcie konfiguracji uwierzytelniania dwuskładnikowego dodawanie kodu odzyskiwania zostało pominięte, wciąż można go wygenerować.
SPIS TREŚCI
Dlaczego kod odzyskiwania jest tak ważny?
Wygenerowanie i zachowanie kodu odzyskiwania jest bardzo ważne, ponieważ umożliwi Ci on zalogowanie do poczty, nawet jeśli utracisz urządzenie z połączoną z kontem aplikacją uwierzytelniającą (np. w wyniku jego awarii, zgubienia czy kradzieży).
Jak dodać kod odzyskiwania w Poczcie home.pl?
Jeśli kod odzyskiwania nie został wygenerowany w trakcie konfiguracji uwierzytelniania dwuskładnikowego, nadal możesz dodać go do konta. Jest to możliwe, o ile możesz zalogować się do poczty, tzn. masz dostęp do urządzenia z aplikacją, z której odbierasz kody do logowania.
- Po zalogowaniu do Poczty home.pl w prawym górnym rogu kliknij ikonę koła zębatego (Ustawienia).
- W menu z lewej strony wybierz Zabezpieczenia – Weryfikacja 2-etapowa
- W sekcji Opcje odzyskiwania kliknij Dodaj opcję odzyskiwania.
- Wybierz Zapasowy kod dostępu do konta.
- Zapisz, wydrukuj lub pobierz wygenerowany kod odzyskania, a następnie kliknij OK.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.