Jak zarabiać w Programie Partnerskim? Gotowe scenariusze: domeny i hostingi

Program partnerski polecaj.pl daje Ci możliwość zarabiania dzięki polecaniu usług home.pl. Zainspiruj się naszymi scenariuszami i zarabiaj! Nasi eksperci opracowali aż 40 scenariuszy, dzięki którym zwiększysz prawdopodobieństwo skutecznego polecenia różnych usług. W tym artykule znajdziesz skuteczne sposoby na polecanie usług związanych z domenami i hostingiem.

Zarabiaj więcej w Programie Partnerskim.

Pobierz ebook dla freelancerów i webdeveloperów: 40 scenariuszy jak zarabiać więcej

Zapoznaj się z gotowymi scenariuszami polecania innych usług home.pl:

Jak zarabiać w Programie Partnerskim?

Gotowe scenariusze: domeny i hostingi

Scenariusz nr 1: Twój klient ma biznes związany z działalnością artystyczną

Jeśli Twój klient ma biznes związany z działalnością artystyczną, poleć mu zakup domeny .art.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 24,60 zł

Scenariusz nr 2: Twój klient prowadzi sprzedaż na rynkach zagranicznych

Jeśli Twój klient prowadzi sprzedaż na rynkach zagranicznych, poleć mu wykupienie domeny narodowej z końcówką przypisaną do danego kraju.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 98,15 zł

Scenariusz nr 3: Twój klient ma domenę

Jeśli Twój klient ma domenę, poleć mu domenę regionalną, żeby zabezpieczyć adres, który może przydać się w przyszłości.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 40,58 zł

Scenariusz nr 4: Twój klient ma stronę internetową opartą na systemie WordPress

Jeśli Twój klient ma stronę internetową opartą na systemie WordPress, poleć mu Hosting WordPress SSD Start. To hosting o zwiększonych parametrach CPU/RAM/MaxCGI, który pozwala stronom działać i ładować się szybciej. Dodatkowo usługa umożliwia tworzenie bezpłatnych kopii zapasowych.

[alert style=”success”]Wartość prowizji: jednorazowo nawet 94,71 zł[/alert]

Scenariusz nr 5: Twój klient posiada domenę u innego operatora

Jeśli Twój klient posiada domenę u innego operatora, poleć mu transfer domeny do home.pl.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 98,15 zł

Scenariusz nr 6: Twój klient ma domenę

Jeśli Twój klient posiada domenę, poleć mu Hosting Biznes, który zapewnia stabilność i jest niezawodny. Zarządzanie hostingiem odbywa się w panelu, który jest prosty w obsłudze i pozwala szybko znaleźć kluczowe funkcjonalności. Specyfikacja: 100 GB pojemności, skrzynki e-mail we własnej domenie, infolinia 24/7, bezpłatne kopie zapasowe.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 144 zł

Scenariusz nr 7: Twój klient posiada CRM oparty na Windowsie

Jeśli Twój klient posiada CRM oparty na Windowsie, poleć mu serwer dedykowany. Na serwerze dedykowanym znajdują się usługi (np. poczta e-mail, strony WWW) tylko jednego użytkownika, które mogą korzystać z maksymalnej ilości zasobów sprzętowych dostępnych w ramach danej maszyny.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 432 zł

Scenariusz nr 8: Twój klient posiada e-sklep z wahaniami ruchu

Jeśli Twój klient posiada e-sklep z wahaniami ruchu, poleć mu serwer dedykowany. Dzięki temu rozwiązaniu zasoby serwerowe nie są współdzielone, dlatego nie ma obawy, że w momencie hossy klient będzie narażony na spowolnienie działania sklepu. Serwer dedykowany może być skonfigurowany w 100% pod określone potrzeby.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 432 zł

Scenariusz nr 9: Twój klient robi testy aplikacji webowych

Jeśli Twój klient robi testy aplikacji webowych, poleć mu VPS. To serwer zapewniający całkowitą separację środowisk, gwarantującą izolację uruchamianych procesów oraz niezależny dostęp do fizycznych zasobów sprzętowych (jak karta sieciowa czy pamięć operacyjna).

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 48 zł

Scenariusz nr 10: Twój klient posiada duży serwis transakcyjny

Jeśli Twój klient posiada duży serwis transakcyjny, poleć mu serwer dedykowany. Na serwerze dedykowanym znajdują się usługi (np. poczta e-mail, strony WWW) tylko jednego użytkownika, które mogą korzystać z maksymalnej ilości zasobów sprzętowych dostępnych w ramach danej maszyny.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 432 zł

Scenariusz nr 11: Twój klient ma dedykowane oprogramowanie

Jeśli Twój klient ma/chce mieć dedykowane oprogramowanie, poleć mu VPS. To serwer zapewniający całkowitą separację środowisk, gwarantującą izolację uruchamianych procesów oraz niezależny dostęp do fizycznych zasobów sprzętowych (jak karta sieciowa czy pamięć operacyjna). Możesz także polecić VPN – wirtualną sieć prywatną zapewniającą wysoki poziom ochrony i prywatności podczas przeglądania Internetu – zarówno w domu, jak i poza nim.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 48 zł

Scenariusz nr 12: Twój klient potrzebuje dedykowanych rozwiązań dotyczących poczty e-mail

Jeśli Twój klient potrzebuje zaawansowanych i spersonalizowanych rozwiązań dotyczących poczty e-mail, poleć mu serwer dedykowany. Na serwerze dedykowanym znajdują się usługi (np. poczta e-mail, strony WWW) tylko jednego użytkownika, które mogą korzystać z maksymalnej ilości zasobów sprzętowych dostępnych w ramach danej maszyny.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 432 zł

Scenariusz nr 13: Twój klient nie chce mieć poczty na Gmailu ani w ramach Office 365

Jeśli Twój klient nie chce mieć poczty na Gmailu ani w ramach Office 365, poleć mu serwer dedykowany. Na serwerze dedykowanym znajdują się usługi (np. poczta e-mail, strony WWW) tylko jednego użytkownika, które mogą korzystać z maksymalnej ilości zasobów sprzętowych dostępnych w ramach danej maszyny.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 432 zł

Scenariusz nr 14: Twój klient potrzebuje personalizowanego systemu operacyjnego

Jeśli Twój klient potrzebuje personalizowanego systemu operacyjnego, poleć mu serwer dedykowany, czyli serwer zapewniający całkowitą separację środowisk, gwarantującą izolację uruchamianych procesów oraz niezależny dostęp do fizycznych zasobów sprzętowych, jak karta sieciowa czy pamięć operacyjna.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 432 zł

Scenariusz nr 15: Twój klient potrzebuje większej liczby IP niż 1

Jeśli Twój klient potrzebuje większej liczby IP niż 1, poleć mu serwer dedykowany (do 8 IP w ramach jednej usługi). Na serwerze dedykowanym znajdują się usługi (np. poczta e-mail, strony WWW) tylko jednego użytkownika, które mogą korzystać z maksymalnej ilości zasobów sprzętowych dostępnych w ramach danej maszyny.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 432 zł

Scenariusz nr 16: Twój klient ma już sklep internetowy lub zamierza go otworzyć

Jeśli Twój klient ma już sklep internetowy lub zamierza go otworzyć, poleć mu Hosting PrestaShop Profesjonalny. To stabilny hosting dla e-commerce z możliwością założenia nieograniczonej liczby sklepów, automatycznym instalatorem sklepu PrestaShop i wydajnym mechanizmem opartym na dyskach SSD NVMe.

Wartość prowizji: jednorazowo nawet 200 zł

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.