Jak wyłączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe w Panelu Klienta home.pl?

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe to wprowadzenie dodatkowej warstwy ochronnej, która zwiększa zabezpieczenie konta użytkownika np. podczas procesu logowania. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak wyłączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w Panelu Klienta home.pl.

Jak wyłączyć 2FA w Panelu Klienta home.pl?

  1. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta na komputerze wybierz sekcję Wsparcie klienta, a następnie Uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
    Panel Klienta - Wsparcie klienta - Uwierzytelnianie dwuskładnikowe - Wyłącz 2FA
  2. Kliknij Wyłącz 2FA.
  3. W następnym kroku wpisz 6-cyfrowy kod z aplikacji mobilnej lub kod przywracania:
  4. Po wpisaniu poprawnego kodu na ekranie Twojego komputera pojawi się informacja: Uwierzytelnianie dwuskładnikowe zostało wyłączone. Od tej pory Twoje konto nie będzie dodatkowo zabezpieczone.
    Uwierzytelnianie dwuskładnikowe zostało wyłączone
Pamiętaj, aby po wyłączeniu uwierzytelniania dwuskładnikowego w Panelu Klienta, rozłączyć urządzenie w aplikacji mobilnej.

Aby rozłączyć aplikację mobilną, po jej otwarciu wybierz opcję Rozłącz urządzenie w dolnej części ekranu, a następnie potwierdź operację, dotykając przycisk Rozłącz.

 

Jeżeli utracisz telefon z aplikacją mobilną home.pl oraz kod przywracania, pobierz wniosek o wyłączenie uwierzytelniania dwuskładnikowego w Panelu Klienta, a następnie wypełnij go i prześlij do nas drogą elektroniczną.

Pobierz wniosek

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie