Uwierzytelnianie dwuskładnikowe to wprowadzenie dodatkowej warstwy ochronnej, która zwiększa zabezpieczenie konta użytkownika np. podczas procesu logowania. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak wyłączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w Panelu Klienta home.pl.
Jak wyłączyć 2FA w Panelu Klienta home.pl?
- Po zalogowaniu się do Panelu Klienta na komputerze wybierz sekcję Wsparcie klienta, a następnie Uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
- Kliknij Wyłącz 2FA.
- W następnym kroku wpisz 6-cyfrowy kod z aplikacji mobilnej lub kod przywracania:
- Po wpisaniu poprawnego kodu na ekranie Twojego komputera pojawi się informacja: Uwierzytelnianie dwuskładnikowe zostało wyłączone. Od tej pory Twoje konto nie będzie dodatkowo zabezpieczone.
Aby rozłączyć aplikację mobilną, po jej otwarciu wybierz opcję Rozłącz urządzenie w dolnej części ekranu, a następnie potwierdź operację, dotykając przycisk Rozłącz.