Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
SPIS TREŚCI
Raporty umożliwiają szybki przegląd zamówionych przez klientów produktów z podziałem na zamówienia lub produkty. Obsługiwane formaty eksportu to PDF i CSV.
Instalacja aplikacji
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Sprawdź, jak zalogować się do panelu sklepu.
- W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje → Aplikacje
- Wyszukaj aplikację Raport zamówień a następnie kliknij w przycisk Zainstaluj Aplikację.
- Po akceptacji regulaminu appstore kliknij Instaluj
- Po zainstalowaniu, aplikacja jest gotowa do użytkowania i nie wymaga dodatkowej konfiguracji.
Obsługa aplikacji
Aby wygenerować raport, w panelu administracyjnym sklepu kolejno:
- kliknij Obsługa sklepu → Zamówienia
- Na liście zamówień zaznacz te zamówienia, które chcesz, aby pojawiły się w raporcie
- Wybierz z multiakcji: Raport zamówień CODIE → Wykonaj
Raport możesz wygenerować jako plik PDF lub CSV oraz pogrupować wg zamówień lub produktów:
Instrukcja aplikacji znajduje się tutaj.