Aplikacja: Raport zamówień

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Aplikacja Raport zamówień pozwala na szybkie i proste wygenerowanie raportu ze zbiorczym zestawieniem produktów z zamówień wybranych na liście zamówień w panelu administracyjnym sklepu.

SPIS TREŚCI

Raporty umożliwiają szybki przegląd zamówionych przez klientów produktów z podziałem na zamówienia lub produkty. Obsługiwane formaty eksportu to PDF i CSV.

Instalacja aplikacji

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu.
  2. W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje →  Aplikacje
  3. Wyszukaj aplikację Raport zamówień a następnie kliknij w przycisk Zainstaluj Aplikację.
    Raport zamówień
  4. Po akceptacji regulaminu appstore kliknij Instaluj
  5. Po zainstalowaniu, aplikacja jest gotowa do użytkowania i nie wymaga dodatkowej konfiguracji.

Obsługa aplikacji

Aby wygenerować raport, w panelu administracyjnym sklepu kolejno:

  1. kliknij Obsługa sklepu → Zamówienia
  2. Na liście zamówień zaznacz te zamówienia, które chcesz, aby pojawiły się w raporcie
  3. Wybierz z multiakcji: Raport zamówień CODIE → Wykonaj
    Raport zamówień

Raport możesz wygenerować jako plik PDF lub CSV oraz pogrupować wg zamówień lub produktów:

Instrukcja aplikacji znajduje się tutaj.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie