Aplikacja Raport zamówień pozwala na szybkie i proste wygenerowanie raportu ze zbiorczym zestawieniem produktów z zamówień wybranych na liście zamówień w panelu administracyjnym sklepu.
SPIS TREŚCI
Raporty umożliwiają szybki przegląd zamówionych przez klientów produktów z podziałem na zamówienia lub produkty. Obsługiwane formaty eksportu to PDF i CSV.
Instalacja aplikacji
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Sprawdź, jak zalogować się do panelu sklepu.
- W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje → Aplikacje
- Wyszukaj aplikację Raport zamówień a następnie kliknij w przycisk Zainstaluj Aplikację.
- Po akceptacji regulaminu appstore kliknij Instaluj
- Po zainstalowaniu, aplikacja jest gotowa do użytkowania i nie wymaga dodatkowej konfiguracji.
Obsługa aplikacji
Aby wygenerować raport, w panelu administracyjnym sklepu kolejno:
- kliknij Obsługa sklepu → Zamówienia
- Na liście zamówień zaznacz te zamówienia, które chcesz, aby pojawiły się w raporcie
- Wybierz z multiakcji: Raport zamówień CODIE → Wykonaj
Raport możesz wygenerować jako plik PDF lub CSV oraz pogrupować wg zamówień lub produktów:
Instrukcja aplikacji znajduje się tutaj.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.