Podczas generowania CSR stosowane są dane adresowe Twojego konta w home.pl – muszą być one poprawne, abyś mógł wygenerować plik CSR i przejść do dalszego etapu procesu aktywacji opłaconego certyfikatu SSL.
Najczęściej przyczyną opisanego błędu jest wpisana nazwa miejscowości w postaci skrótu, np. Mińsk Maz. W takich sytuacjach nazwę miejscowości należy zamienić na pełną nazwę bez skrótu. Po sprawdzeniu i uzupełnieniu danych kontaktowych, będziesz mógł aktywować opłacony certyfikat SSL w home.pl.
Jak w takiej sytuacji poprawić dane kontaktowe mojego konta?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta home.pl, gdzie po autoryzacji będziesz mógł podać nowe dane kontaktowe dla Twojego konta.
Więcej informacji o możliwości aktualizacji danych kontaktowych dla konta w home.pl znajdziesz pod tym adresem.
Dodatkowe informacje na temat CSR
- Co to jest CSR? Jak wygenerować CSR?
- Do czego służy plik CSR przy certyfikacie SSL?
- Jak pobrać zamówiony certyfikat SSL oraz inne pliki certyfikatu?
Zabezpiecz stronę WWW certyfikatem SSL
Chroń dane formularzy i transakcji z zieloną kłódką przy adresie.