Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?


Znajdziesz tutaj instrukcje jak opłacić usługi metodą tradycyjną na nowej platformie home.pl.

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie ważności hostingu lub domeny). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po wygenerowaniu zamówienia możliwe jest wykonanie jakiejkolwiek płatności.

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Przedłużanie ważności usługi może być realizowane na dwa dostępne sposoby. Zapoznaj się z poniższym artykułem, aby sprawdzić w jaki sposób możesz przedłużać ważność usług za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.

Jaki jest numer rachunku bankowego, na który mam wpłacić pieniądze?

Każdy klient posiada swój unikalny numer rachunku bankowego, na który należy przelewać należności za usługi (np. hosting lub domeny). Oznacza to, że żaden inny klient nie powinien wpłacić należności za usługi na ten sam numer konta.

Numer rachunku bankowego znajdziesz po zalogowaniu do Panelu klienta w sekcji Wsparcie -> Informacje oraz w powitalnej wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zarejestrowaniu konta w home.pl.
Panel Klienta home.pl - Informacje - Przykładowy widok indywidualnego numeru rachunku do wpłat

Rys. To tylko przykład. Zaloguj się do swojego Panelu klienta, aby sprawdzić swój numer rachunku.
Podczas wysyłania przelewu, w jego tytule podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność (numer zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta home.pl).

Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zlecić realizację płatności online z poziomu Panelu Klienta home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Wybierz sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury i znajdź sekcję: Nieopłacone. Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk: Opłać dokumenty.
    WAŻNE! Jeśli chcesz opłacić aktywną usługę, to przejdź do zakładki: Subskrypcje, wybierz aktywną usługę, którą chcesz opłacić i kliknij w tym celu przycisk: Odnowienie.
    Panel Klienta home.pl - Konto - Zamówienia i faktury - Znajdź sekcję Nieopłacone i kliknij przycisk Opłać dokumenty
  4. Na następnym ekranie wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności.
    Panel Klienta home.pl - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Opłać dokumenty - Wybierz okres subskrypcji
  5. Jeśli wybrana usługa oferuje taką możliwość, będziesz mógł zmienić plan subskrypcji (zmiana planu dostępna jest np. dla usługi hostingu lub sklepu internetowego).
  6. Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
  7. W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: “Informacja o płatności” wybierz metodę płatności: Przelew/Gotówka, zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie Potwierdź płatność.
    Sugerujemy korzystanie z płatności cyklicznych karta kredytową.
    Panel Klienta home.pl - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Opłać dokumenty - Wybierz okres subskrypcji - Szczegóły zamówienia - Wybierz metodę płatności i zapoznaj się z regulaminem
  8. Po zaznaczeniu zamówienia i kliknięciu: Potwierdź, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia, gdzie wyszczególnione zostaną dokumenty do opłacenia, kwota do zapłaty oraz dane do przelewu (Twój unikalny numer rachunku bankowego, na który należy przelać środki pieniężne za zamówienie).

Co to znaczy, że numer rachunku bankowego jest unikalny?

Każdy klient posiada swój unikalny numer rachunku bankowego, na który przelewa należności za usługi. Oznacza to, że żaden inny klient nie powinien wpłacić należności za usługi na ten sam numer klienta.

Numer rachunku bankowego znajdziesz po zalogowaniu do Panelu klienta w sekcji Wsparcie -> Informacje oraz w powitalnej wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zarejestrowaniu konta w home.pl.

Podczas wysyłania przelewu w tytule podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność (numer zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta home.pl).

Gdzie znajdę numer zamówienia do tytułu przelewu?

W tytule przelewu podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność. Numer zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta w opcji menu: Konto -> Zamówienia i faktury.

Kiedy otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT za opłaconą usługę zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu płatności w home.pl. Faktura VAT będzie dostępna do pobrania z poziomu Panelu Klienta home.pl w opcji menu: Zamówienia i faktury.

Po wygenerowaniu faktury na kontaktowy adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o udostępnieniu faktury VAT w Panelu Klienta home.pl.

Więcej informacji o fakturach VAT w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub