Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

Poniższy artykuł dotyczy obsługi konfiguracji nowej wersji panelu administracyjnego, dostępnego dla usług rejestrowanych po 26 maja 2018 roku. Przeczytaj więcej o płatności za usługi w poprzedniej wersji panelu administracyjnego.

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie ważności hostingu lub domeny). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po wygenerowaniu zamówienia możliwe jest wykonanie jakiejkolwiek płatności.

Jeśli funkcja automatycznego odnawiania usługi jest włączona, to zamówienie przedłużenia ważności usługi zostanie automatycznie wygenerowane. Po wygenerowaniu zamówienia, możesz je opłacić za pomocą dostępnych metod płatności (płatność online oraz płatność tradycyjnym przelewem bankowym).
Przedłużanie ważności usługi może być realizowane na dwa dostępne sposoby. Zapoznaj się z poniższym artykułem, aby sprawdzić w jaki sposób możesz przedłużać ważność usług za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.

Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

  1. Dane niezbędne do realizacji przelewu bankowego (np. numer rachunku wraz kwotą) zostały przesłane na Twój adres e-mail po wygenerowaniu zamówienia oraz po zakończonej rejestracji konta w beta.home.pl.
    Każdy klient posiada swój unikalny numer rachunku bankowego, na który należy przelewać należności za usługi. Oznacza to, że żaden inny klient nie powinien wpłacić należności za usługi na ten sam numer klienta co Twój. Swój unikalny numer rachunku bankowego znajdziesz w powitalnej wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zarejestrowaniu swojego konta. Podczas wysyłania przelewu, w jego tytule podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność (numer zamówienia znajdziesz w Panelu klienta).
  2. W tytule przelewu podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność. Numer zamówienia znajdziesz w opcji menu: “Konto” -> “Zamówienia i faktury”.
  3. Faktura VAT za opłaconą usługę zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu i realizacji zamówienia. Faktura VAT będzie dostępna do pobrania z poziomu Panelu klienta (w opcji menu “Zamówienia i faktury”). Na adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o udostępnieniu faktury VAT w Panelu klienta.

WAŻNE! Wybierz odpowiednią dla Ciebie metodę płatności i opłać wygenerowane zamówienie (np. zamówienie przedłużenia usługi). Sugerujemy korzystanie z płatności on-line, ponieważ jest to najszybsza oraz najprostsza metoda opłacania usług.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl