Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

Znajdziesz tutaj instrukcje jak opłacić usługi metodą tradycyjną na nowej platformie home.pl.

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie ważności hostingu lub domeny). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po wygenerowaniu zamówienia możliwe jest wykonanie jakiejkolwiek płatności.

Jeśli funkcja automatycznego odnawiania usługi jest włączona, to zamówienie przedłużenia ważności usługi zostanie automatycznie wygenerowane. Po wygenerowaniu zamówienia, możesz je opłacić za pomocą dostępnych metod płatności (płatność online oraz płatność tradycyjnym przelewem bankowym).
Przedłużanie ważności usługi może być realizowane na dwa dostępne sposoby. Zapoznaj się z poniższym artykułem, aby sprawdzić w jaki sposób możesz przedłużać ważność usług za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.

Jaki jest numer rachunku bankowego, na który mam wpłacić pieniądze?

Każdy klient posiada swój unikalny numer rachunku bankowego, na który należy przelewać należności za usługi. Oznacza to, że żaden inny klient nie powinien wpłacić należności za usługi na ten sam numer konta.

Numer rachunku bankowego znajdziesz na Pulpicie po zalogowaniu do Panelu Klienta oraz w powitalnej wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zarejestrowaniu konta w home.pl.

Podczas wysyłania przelewu, w jego tytule podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność (numer zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta home.pl).

Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zlecić realizację płatności online z poziomu Panelu Klienta home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Wybierz sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury i znajdź sekcję: Nieopłacone. Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk: Opłać dokumenty.
  4. Na następnym ekranie wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności.
  5. Jeśli wybrana usługa oferuje taką możliwość, będziesz mógł zmienić plan subskrypcji (zmiana planu dostępna jest np. dla usługi hostingu lub sklepu internetowego).
  6. Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
  7. W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: “Informacja o płatności” wybierz metodę płatności: Przelew/Gotówka, zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie Potwierdź płatność.
    Sugerujemy korzystanie z płatności cyklicznych karta kredytową.
  8. Po zaznaczeniu zamówienia i kliknięciu: Potwierdź, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia, gdzie wyszczególnione zostaną dokumenty do opłacenia, kwota do zapłaty oraz dane do przelewu (Twój unikalny numer rachunku bankowego).

Co to znaczy, że numer rachunku bankowego jest unikalny?

Każdy klient posiada swój unikalny numer rachunku bankowego, na który przelewa należności za usługi. Oznacza to, że żaden inny klient nie powinien wpłacić należności za usługi na ten sam numer klienta.

Numer rachunku bankowego znajdziesz na Pulpicie po zalogowaniu do Panelu Klienta oraz w powitalnej wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zarejestrowaniu konta w home.pl. Podczas wysyłania przelewu w tytule podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność (numer zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta home.pl).

W tytule przelewu podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność. Numer zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta w opcji menu: Konto -> Zamówienia i faktury.

Kiedy otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT za opłaconą usługę zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu płatności w home.pl. Faktura VAT będzie dostępna do pobrania z poziomu Panelu Klienta home.pl w opcji menu: Zamówienia i faktury.

Po wygenerowaniu faktury na kontaktowy adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o udostępnieniu faktury VAT w Panelu Klienta home.pl.

Więcej informacji o fakturach VAT w home.pl znajdziesz pod tym adresem.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub