Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie ważności hostingu lub domeny). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po wygenerowaniu zamówienia możliwe jest wykonanie jakiejkolwiek płatności.
Przedłużanie ważności usługi może być realizowane na dwa dostępne sposoby. Zapoznaj się z poniższym artykułem, aby sprawdzić w jaki sposób możesz przedłużać ważność usług za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.
- Jaki jest numer rachunku bankowego, na który mam wpłacić pieniądze?
- Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?
- Co to znaczy, że numer rachunku bankowego jest unikalny?
- Czy home.pl znajduje się na białej liście podatników VAT?
- Gdzie znajdę numer zamówienia do tytułu przelewu?
- Kiedy otrzymam fakturę VAT?
Jaki jest numer rachunku bankowego, na który mam wpłacić pieniądze?
Numer rachunku do płatności za usługi w home.pl znajdziesz w Panelu klienta home.pl, wiadomościach e-mail przypominających o płatnościach oraz na przesyłanych PRO FORMACH.
Numer konta bankowego do płatności znajdziesz na PRO FORMACH, które wysyłane są na Twój kontaktowy adres e-mail. Poniżej znajdziesz przykładową PRO FORMĘ z zaznaczonym miejscem, w którym wyświetlany jest numer rachunku do płatności.
Numer rachunku bankowego znajdziesz po zalogowaniu do Panelu klienta w sekcji Wsparcie -> Informacje. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zlecić realizację płatności online z poziomu Panelu klienta home.pl:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Wybierz sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury i znajdź sekcję: Nieopłacone. Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk: Opłać dokumenty. WAŻNE! Jeśli chcesz opłacić aktywną usługę, to przejdź do zakładki: Subskrypcje, wybierz aktywną usługę, którą chcesz opłacić i kliknij w tym celu przycisk: Odnowienie.
- Na następnym ekranie wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności.
- Jeśli wybrana usługa oferuje taką możliwość, będziesz mógł zmienić plan subskrypcji (zmiana planu dostępna jest np. dla usługi hostingu lub sklepu internetowego).
- Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
- W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: “Informacja o płatności” wybierz metodę płatności: Przelew/Gotówka, zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie Potwierdź płatność.Sugerujemy korzystanie z płatności cyklicznych karta kredytową.
- Po zaznaczeniu zamówienia i kliknięciu: Potwierdź, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia, gdzie wyszczególnione zostaną dokumenty do opłacenia, kwota do zapłaty oraz dane do przelewu (Twój unikalny numer rachunku bankowego, na który należy przelać środki pieniężne za zamówienie).
Co to znaczy, że numer rachunku bankowego jest unikalny?
Każdy klient posiada swój unikalny numer rachunku bankowego, na który należy przelewać należności za usługi (np. hosting lub domeny). Oznacza to, że żaden inny klient nie powinien wpłacić należności za usługi na ten sam numer konta. Numer rachunku bankowego znajdziesz po zalogowaniu do Panelu klienta w sekcji Wsparcie -> Informacje oraz w powitalnej wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zarejestrowaniu konta w home.pl.
Podczas wysyłania przelewu w tytule podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność (numer zamówienia znajdziesz w Panelu klienta home.pl).
Czy home.pl znajduje się na białej liście podatników VAT?
Rachunki bankowe znajdujące się na PRO FORMACH od home.pl są tzw. rachunkami wirtualnymi, należącymi do PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, który obsługuje płatności masowe dla home.pl. Z tego względu mogą one nie figurować na “białej liście podatników”, ale nie oznacza to, że home.pl S.A. jako firma się na niej nie znajduje.
Konieczność płatności na numer konta widniejący na tzw. “białej liście” dotyczy tylko transakcji o wartości powyżej 15000zł. Jeśli chcesz uregulować należności za usługi w home.pl w kwocie równej lub powyżej 15000zł, skontaktuj się z home.pl w celu uzyskania numeru rachunku, na który należy wpłacić należność. Więcej informacji »
Gdzie znajdę numer zamówienia do tytułu przelewu?
W tytule przelewu podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność. Numer zamówienia znajdziesz w Panelu klienta w opcji menu: Konto -> Zamówienia i faktury.
Kiedy otrzymam fakturę VAT?
Faktura VAT za opłaconą usługę zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu płatności w home.pl. Faktura VAT będzie dostępna do pobrania z poziomu Panelu klienta home.pl w opcji menu: Zamówienia i faktury.
Po wygenerowaniu faktury na kontaktowy adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o udostępnieniu faktury VAT w Panelu klienta home.pl.
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com