home.pl: Nr 1 w Polsce. Domeny, Hosting, Serwery WWW, Strony, Sklepy

Pomoc i Baza wiedzy

Przejdź do home.pl >
  • Artykuły
  • Obsługa panelu
  • Obsługa poczty
  • Płatności
  • Dla Biznesu
  • Komunikaty
  • Instrukcje wideo
  • Kontakt
home.pl: Nr 1 w Polsce. Domeny, Hosting, Serwery WWW, Strony, Sklepy

Pomoc i Baza wiedzy

Przejdź do home.pl >
  • Artykuły
  • Obsługa panelu
  • Obsługa poczty
  • Płatności
  • Dla Biznesu
  • Komunikaty
  • Instrukcje wideo
  • Kontakt

English

Od 27 lat wspieramy rozwój firm w Internecie

jak się zalogować, jak zmienić hasło, jak opłacić, gdzie faktura, przypisanie domeny.
Centrum pomocy / Wszystkie kategorie / English / How to pay and extend the expi ...

How to pay and extend the expiry date of the service?

Ostatnia aktualizacja: 30 stycznia 2025

In the home.pl Control Panel of your services, you can generate an „order” and extend the expiry date of the service at any time, e.g. domain, web hosting or website.

  • How to generate a payment order for a service?
  • How to pay for the order?

The order allows you to generate a service status that allows you to pay for it. You will receive an order number and activate electronic payment for a specified amount. After payment: by credit card, online payment system or regular transfer from account to account the expiration date of the service will be changed.

Secure mail? Fast website? Always online? Check our offer: servers, domains, SSL certificates, antivirus software or Office 365. Any questions? 24h/7/365 technical support. We are talking in English.

In the same panel you also receive automatic notifications about payments for services whose data is coming to an end. Home.pl exhibitions order for you that you can in any

In the same panel you will also receive automatic notifications about payments for services that expire. Home.pl will place an order for you that you can pay for.

How to generate a payment order for a service?

  1. Log in to the home.pl Control Panel. Check how to log in to the Control Panel. How to turn on customer panel in English?
  2. Go to the section: Konto > Subskrypcje / Account > Subscriptions.Panel klienta home.pl - Konto - Kliknij opcję menu Subskrypcje
  3. A list of subscriptions will be displayed. Click the name of the service for which you want to manually generate a renewal / extension order.
    Panel klienta home.pl - Konto - Subskrypcje - Lista - Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz ręcznie wygenerować zamówienie odnowienia / przedłużenia
  4. At the top of the screen displayed, click the button: Odnowienie / Renew.
    Panel klienta home.pl - Konto - Subskrypcje - Wybrana usługa - Kliknij przycisk Odnowienie
  5. Choose the billing period for which you want to extend the selected service.
    Example: depending on the type of service, you can extend the service for another 24 months, 12 months or only for 1 month.
  6. After selecting the billing period and any other settings, click the button: Odnowienie / Renewal.
  7. On the displayed page, in the Szczegóły zamówienia / Order details section, you can choose the payment method.
    Panel klienta home.pl - Konto - Subskrypcje - Wybrana usługa - Odnowienie - Szczegóły zamówienia - Wybierz metodę płatności
  8. Read the payment regulations and accept it. Click Zamów / Order to finalize the order.

How to pay for the order?

  1. Log in to the home.pl Control Panel. Check how to log in to the Control Panel.
  2. Go to the section: Konto / Account.
    Panel klienta home.pl - Kliknij sekcję menu Konto
  3. Click the menu option: Zamówienia i faktury / Orders and invoices and find the section: Nieopłacone / Unpaid. Select the selected orders to be paid and then click the button: Opłać dokumenty / Pay for documents.
    IMPORTANT! If you want to pay for the active service, go to the Subskrypcje / Subscriptions tab, select the active service you want to pay for and click the Odnowienie / Renewal button. How to generate a payment order for a service?   

    Panel klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk Opłać dokumenty

  4. On the next screen, choose for what period of time you want to make a payment.
    Panel klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności
  5. If you have chosen the appropriate plan and billing period for the service, click the button: Następny / Next.
  6. A confirmation of purchase will appear in a new window. In the Szczegóły zamówienia / Payment information section, select the PayU payment method and read the terms of service and registration, and then: Potwierdź / Confirm payment.
    Panel klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Wybierz okres subskrypcji - Wybierz metodę płatności PayU i zapoznaj się z regulaminem
  7. After selecting the order and clicking Confirm, your order confirmation will be displayed, showing the documents to be paid and the amount to be paid. Then you will be directed to PayU to complete the payment.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Powiązane artykuły

  • How to create an email account on the server?
    In the Home.pl Customer Panel there are two places where you can create a new e-mail box. These are the sections: Website services (Usługi WWW) and Mail (Poczta): How to...
  • How do I change PHP versions?
    On hosting at home.pl, you can use the PHP interpreter in versions: 5.6, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 8.0, 8.1, 8.2, 8.3 and 8.4. Publisher...
  • How to delegate a subdomain to another DNS server?
    Domain redirection to external DNS servers means that all domain support is transferred to another company. If you want to leave your mail and websites...
  • How to delegate a domain to another DNS server?
    You have bought a domain at home.pl but you have a mail server and web site with another provider. Use the option to change DNS...
  • How to check server statistics in the Control Panel?
    The information presented in the server statistics tool at home.pl, if properly analyzed and interpreted, can help improve the website and better adapt it to...
jak się zalogować, jak zmienić hasło, jak opłacić, gdzie faktura, przypisanie domeny.
lub
sprawdź kategorie pomocy
i wyświetl 2704 wpisów
abonent adres IP App store autoodbiór centrum pomocy chat CNAME dostępność produktu działalność gospodarcza faktura elektroniczna formatowanie hiperłącza Info ikony inny operator jak zainstalować konfiguracja serwera książka adresowa login Microsoft SQL Server 2005 operacje PEAR POP3 połączenie FTP prestashop migrator przypisanie domen przypisywanie licencji revDNS RewriteCond RODO sekcje spam sprzedaż SQL The Bat Twitter umowa uprawnienia administracyjne ustawienia witryny usługa użytkownik WebAPI widok wniosek własny adres zintegrowany folder

Kategorie

  • Komunikaty
  • Dla biznesu
  • Rozliczenia i dokumenty

  • Aplikacje internetowe
    • Media społecznościowe
      • YouTube
      • Facebook
    • Przeglądarki internetowe
    • PayPal
    • CCleaner
  • Rozwiązania serwerowe
    • Serwery VPS
      • VPS Linux
      • VPS Windows
    • Panel Plesk
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Strony WWW
    • Kreatory stron WWW
      • eCommerce
      • Moduły
      • Ustawienia
      • Szablony
      • Nawigacja
      • Publikacja i dodatki
      • Szybki start
    • Tworzenie stron WWW
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Panel Klienta
    • Logowanie
    • Instalacje i konfiguracje
  • Rejestracja usług
  • Produkty i usługi
    • Spin
    • Zendesk
    • Adobe
    • Usługi Microsoft
      • CodeTwo
      • Microsoft Exchange
      • Windows
      • Microsoft 365 (Office 365
    • Rozrywka
      • Pyszne.pl
      • Spotify
      • Legimi
      • Tinder
      • Nintendo
      • Netflix
      • TIDAL
      • Xbox
      • CDA
    • Narzędzia do pracy zdalnej
      • Teams
      • Zoom
      • AnyDesk
      • TeamViewer
      • SimplySign
    • Programy graficzne
    • Usługi informatyczne
      • Certyfikaty SSL
      • Przywracanie danych
      • Udostępnienie logów oraz analiza błędów
      • Operacje na plikach i bazach danych
      • WordPress
    • Domeny
      • Informacje podstawowe
      • Rejestracja / opłacanie
      • Konfiguracja domen
      • Transfer domen
      • Giełda domen
    • Hosting
      • Hosting PrestaShop
      • Serwer Apache
      • Statystyki serwera
      • .htaccess
      • mod_rewrite
      • Bazy danych
      • Połączenie SSH
      • WordPress hosting SSD
      • WebFTP
      • Autoinstalator
      • Systemy CMS
        • WordPress
      • Kontrola wersji (SVN
      • Listy mailingowe
    • Bezpieczeństwo
      • VPN
        • AVG Secure VPN
      • Antywirusy
        • AVG
        • ESET
        • Kaspersky
        • AVAST
      • Backup
        • Dropbox
        • Backup WWW
        • Dropsuite Email Backup
        • Acronis Backup
          • Informacje podstawowe
          • Ustawienia dodatkowe
          • Panel użytkownika
          • Panel administratora
      • LastPass
      • Certyfikaty SSL
        • Zamawianie SSL
        • Instalacja i konfiguracja SSL
      • Ochrona WWW
      • SiteLock
    • eKsięgowość
    • Dropbox/Rozwiązania chmurowe
    • AVG PC TuneUp
    • Google Workspace
  • Poczta e-mail
    • Obsługa poczty webmail
    • Programy pocztowe
      • Poczta Windows
      • Poczta MailBird
      • Poczta BlueMail
      • Mozilla Thunderbird
    • Poczta home.pl
  • Rozliczenia i dokumenty
    • Faktury i płatności
    • Zmiana danych (cesja
    • Dokumenty do pobrania
  • Sklep internetowy
    • Shoper
      • Dla deweloperów
      • RODO w sklepie internetowym
      • Promocja sklepu
      • Sprzedaż
      • Pierwsze uruchomienie
      • Asortyment
      • Klienci
      • Integracje
        • Systemy aukcyjne
        • Baza produktów
      • Aplikacje
      • Marketing
      • Modyfikacja wyglądu
      • Raporty i statystyki
      • Płatności PayU
      • Tłumaczenia online
    • Sellastik
      • Domeny
      • Instant Site
        • Szablony
      • Marketing
      • Obsługa zamówień
      • Pierwsze kroki
      • Produkty
      • Promocje i kody rabatowe
      • Wysyłka, dostawa, odbiór
      • Import i eksport
  • Kursy i specyfikacje
    • Kurs HTML
    • Kurs PHP
    • Kurs SQL
  • Reklama internetowa
    • Google
      • Reklama banerowa Google
      • Zakupy Google
      • Google Ads
    • Usługi graficzne
    • Reklama Allegro Ads
    • SEMSTORM
    • Pozycjonowanie
    • rankingCoach
    • Brand24
    • Fresh Mail
  • Poprzednia platforma home.pl
    • Serwery Unix
    • Cloud Email Xchange
    • Dawny panel home.pl
      • Informacje podstawowe
      • Pulpit
      • Usługi
      • Płatności
      • Profil
      • Centrum Pomocy
      • Operacje w Panelu home.pl
    • Serwery Windows
  • Program partnerski
    • Program partnerski home.pl
    • Program partnerski Microsoft
  • Dla biznesu
    • Kalendarze dla biznesu
      • Kalendarz pracy 2022
      • Kalendarz pracy 2021
      • Kalendarz pracy 2020
    • Social Media w biznesie
    • Prowadzenie własnej firmy
    • Narzędzia do pracy i edukacji zdalnej
  • English
    • Website Builder
    • Programs
    • Control Panel
    • Webmail
    • FTP
    • Microsoft 365 (Office 365
    • WordPress
    • SSL certificate

Zmiana hasła WordPress do konta administratora (wp-admin)

Jak zamówić Usługę informatyczną? Informacje podstawowe Cel świadczonej usługi Zakres i miejsce świadczenia usługi Podsumowanie:...

Jak dodać lub zmienić rekord dla domeny lub subdomeny?

[alert style="panel"] W artykule znajdziesz instrukcję, jak dodać lub zmienić rekord dla domeny, lub subdomeny...

Jak stworzyć Thank You Page w kreatorze stron WWW?

Thank You Page to zakładka z podziękowaniem dla użytkownika, który wykonał na Twojej stronie konkretne...

Społeczność tworzona przez naszych specjalistów i klientów

Chcesz zapytać o nasze usługi? Znasz odpowiedzi na pytania innych? Forum.home.pl to przyjazne miejsce spotkań dla klientów home.pl.

Najnowsze wpisy na forum
pomoc home.pl

Karolina

Wiadomości na skrzynce same przenoszą się do Kosza

pomoc home.pl

devisu

Strona spowodowała zbyt wiele przekierowań

pomoc home.pl

Mikser

Dwie domeny kierujące na jedną stronę WWW

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze całodobowe Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

  • Kontakt z BOK

HOME.PL

  • Nasza historia sukcesu
  • Praca w home.pl
  • Biuro Prasowe
  • Data Center
  • Polityka bezpieczeństwa ISO
  • Polityka jakości ISO

PRODUKTY

  • Domeny
  • Hosting stron internetowych
  • WordPress Hosting
  • Serwery
  • Sklepy internetowe
  • Hosting PrestaShop
  • Niezawodna poczta
  • Certyfikaty SSL
  • Microsoft Office 365
  • G Suite
  • eKsięgowość
  • rankingCoach
  • Reklama internetowa
  • Kreator stron WWW
  • Usługi informatyczne
  • Programy antywirusowe
  • Cennik
  • Regulaminy usług

POMOC

  • Dokumentacja i baza wiedzy
  • Forum dyskusyjne
  • Kontakt
  • Komunikaty i aktualności
  • Blog
  • Webinary
  • Program partnerski

NASI PARTNERZY

  • CloudBlue
  • Google
  • Mastercard
  • Microsoft
  • Pay U
  • Strona główna
  • Kategorie pomocy
  • Częste pytania
  • Komunikaty
  • Forum dyskusyjne
  • Kontakt